aantal posts

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ninabeauty

aantal posts

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-07 18:10

Hoi, ik ben nu al een poosje op bokt en heb al heel wat topics geplaatst maar ze zeggen soms tegen mij welkom op bokt dat komt omdat mijn aantal posts op 0 staat.
Mijn vraag is dan ook waarom staat mijn aantal posts nog steeds op 0.
Ik hoop dat jullie het weten.
Gr.Nina

prii

Re: aantal posts

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 18:12

Misschien komt dat doordat je post in forums waarbij je geen post krijgt..Hm..kromme zin.
In bijvoorbeeld WWW krijg je geen post erbij als je daar post.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 18:12

Je topics met vragen over bokt kan je voortaan op FZ; "Forumzaken" plaatsen, daar krijg je vaak sneller reactie met zo'n vraag Lachen

Op sommige fora (HAW, ITP, WWW) tellen de berichten die je post niet mee voor je teller, omdat sommige mensen zoveel mogelijk berichten als "mooi paard" "ziet er goed uit!" of "welkom!" gingen posten zodat hun berichtenteller omhoog ging. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, daarom tellen ze bij sommige gedeeltes van het forum dus niet mee voor deze teller Haha!

j0rinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 18:20

dit lijkt me heel logisch, is er niet een manier om bij te houden wanneer het wel meeteld zoals een nuttig bericht zeg =maar ook in HAW

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 18:22

j0rinda schreef:
dit lijkt me heel logisch, is er niet een manier om bij te houden wanneer het wel meeteld zoals een nuttig bericht zeg =maar ook in HAW

Ik denk het niet, of je moet met de hand / persoonlijk gaan kijken welke berichten wel en niet nuttig zijn, en dat kost gewoon veel tijd. Misschien zou je wel iets kunnen maken dat ieder bericht van >2 regels bijvoorbeeld meetelt, maar dan telt
"Wauw!
Wat een mooi paard heb jij zeg,
ziet er super uit!"
WEL mee, maar
"Ik vind het er goed uit zien, let je een beetje op je hakken en je handhouding?"
weer NIET, dus dat soort dingen zouden ook nooit eerlijk zijn. Lachen

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 23:58

Dit topic hoort op FZ, maar omdat het antwoord al gegeven is, hier een slotje.