Er staan nu namelijk ontzettend veel diensten in EA Commercieel, wat naar mijn mening best wel gescheiden mag worden

Ik vind het persoonlijk ook erg "onprettig" om mijn diensten aan te bieden in het Commerciële gedeelte op EA, omdat bijvoorbeeld voor mij tekenen en fotografie toch echt een hobby zijn en er ook niet persé veel geld aan wil verdienen en alleen een beetje uit de kosten wil komen. Aangezien ik heel af en toe toch wat voor derden wil tekenen of fotograferen, ben ik toch genoodzaakt daar een topic te openen met als gevolg dat je soms toch wel een beetje op je kop krijgt van anderen.. Bovendien wordt er in de advertenties van sommigen erg denigrerend naar de andere fotografen van Bokt gereageerd. Dit had ik graag anders gezien, in de vorm van minder agressief adverteren in een Diensten-gedeelte.
Een ander voorbeeldje is ook: iemand die zijn trailer te huur aanbiedt. Ook zij moeten in EA Commercieel een advertentie plaatsen, terwijl dit soort dingen naar mijn idee beter in een nieuw soort EA Forum passen, om dit soort diensten ook gemakkelijker terug te vinden..