Een "diensten aangeboden" forum op EA?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DianneM

Een "diensten aangeboden" forum op EA?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-07 18:59

Is het niet een idee om naast "EA Gezocht: Diensten" niet ook een "EA Aangeboden: Diensten" te hebben?

Er staan nu namelijk ontzettend veel diensten in EA Commercieel, wat naar mijn mening best wel gescheiden mag worden Bloos Het wordt er namelijk niet overzichtelijker op en bovendien ontstaan er regelmatig discussies over.. Weet niet of ik de enige ben die daar een beetje mee zit?

Ik vind het persoonlijk ook erg "onprettig" om mijn diensten aan te bieden in het Commerciële gedeelte op EA, omdat bijvoorbeeld voor mij tekenen en fotografie toch echt een hobby zijn en er ook niet persé veel geld aan wil verdienen en alleen een beetje uit de kosten wil komen. Aangezien ik heel af en toe toch wat voor derden wil tekenen of fotograferen, ben ik toch genoodzaakt daar een topic te openen met als gevolg dat je soms toch wel een beetje op je kop krijgt van anderen.. Bovendien wordt er in de advertenties van sommigen erg denigrerend naar de andere fotografen van Bokt gereageerd. Dit had ik graag anders gezien, in de vorm van minder agressief adverteren in een Diensten-gedeelte.

Een ander voorbeeldje is ook: iemand die zijn trailer te huur aanbiedt. Ook zij moeten in EA Commercieel een advertentie plaatsen, terwijl dit soort dingen naar mijn idee beter in een nieuw soort EA Forum passen, om dit soort diensten ook gemakkelijker terug te vinden..

Siempie

Re: Een "diensten aangeboden" forum op EA?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 20:42

Imo valt het perfect onder EA CO aangezien je als je een dienst aanbiedt toch commercieel bezig bent of je er nu veel geld aan verdiend of niet Knipoog

Sowieso heb je als fotograaf/tekenaar/instructrice ook nog een een aparte sticky waar je naam in vermeld wordt. Dus heb je én een advertentie op EA CO én een sticky op EA CO waarin je vermeld kunt worden. Het lijkt me dat het daarmee wel voldoende is om reclame mee te maken.

Het staat sowieso op de planning om EA te veranderen en dan zullen er ongetwijfeld meer categorieën komen dan wat er nu is. Dus om nu een apart forum er voor aan te maken lijkt mij overbodig.

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 10:33

Ik kan eigenlijk niets toevoegen aan de post van Siempie )

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 14:26

Voor mij hoeft er ook absoluut geen éxtra gedeelte te komen op EA. Het is al uitgebreid genoeg zo. Lachen

Ik denk dat je dit topic hebt geplaatst mede door de reactie die ik kreeg op mijn advertentie door een zgn professionele fotograaf. Die vond dat ik absoluut geen advertentie op EA mocht plaatsen, omdat ik niet commercieel bezig was, en ik zo aan het broodroven was.

Maar ik vind dat de prof. dienstenaanbieders en de amateurs, best samen op gewoon één subforum kunnen blijven aanbieden, en ik vind het príma zo. Lachen

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-07 16:55

Onder andere, omdat er inderdaad veel vijandigheid ontstaat door "ons hobbyisten", omdat er vanuit gegaan wordt dat we enorme concurrenten zijn, terwijl we toch in een heel andere klantenkring zitten.. ben dat een beetje zat Bloos

Ik wacht af tot het nieuwe EA Lachen

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 17:07

Op het moment dat mensen op EA off topic gaan kun je ook altijd temmen: de discussie over wel/niet commercieel/professioneel/legaal/et cetera hoort niet in een verkooptopic gevoerd te worden.