Zou het niet leuk zijn als we een boktstraal hadden, net zoals marktplaats dat je binnen die straal de advertenties kan zien maar dan dat je alle boktleden in die straal kan zien,
Je kunt sneller meeting leden vinden, Makkelijk als je wat koopt, verkoopt Weet je wie uit je omgeving lid zijn!
Dat komt omdat Marktplaats een hele andere inbreng heeft. Marktplaats is geen forum maar een soort van "officieel bedrijf". Dit forum wordt gerund door vrijwilligers en een goede beheerder die er tijd en geld insteekt. Maar niet de capaciteiten heeft om ook nog een heel programma te gaan ontwikkelen alszijnde "Boktstraal".
wel jammer want met dingen (ver) kopen is het inderdaad wel makkelijk of je met een regiogenoot aan het handelen bent of iemand van de andere kant van NL. Maar aan de andere kant hebben we gelukkig allemaal een hollandse mond
Dat is niet het enige wat ze bedoelt! Zij bedoelt het veel uitgebreider! En dat is niet haalbaar (Volgens mij).
Mwoh, denk dat dat wel meevalt hoor, het principe (zie bericht van Siempie) is hetzelfde, alleen iets uitgebreider. Ik denk alleen dat zoiets als wat de TS bedoelt niet zo hoog op de prioriteitenlijst zal komen te staan (maar ik kan het mis hebben).
Edit: daarbij meende ik dat het hele EA-systeem een keer veranderd gaat worden .