Verder had ik vandaag al een paar keer dat ik een topic wilde openen en dan kreeg ik de opmerking:
Citaat:Er zijn in dit onderwerp geen berichten geplaatst in het gekozen tijdsbestek.
Enig idee hoe dit komt?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Er zijn in dit onderwerp geen berichten geplaatst in het gekozen tijdsbestek.
Katja schreef:Ik alleen als ik niet ingelogd ben.![]()
Bokt doet lelijk tegen mij.

Citaat:Echten juicht voor Albert Zoer
Geplaatst door : Cayenne - 49 min geleden - Bron : stegen.net
--------------------------------------------------------------------------------
Albert Zoer is vanmorgen in zijn woonplaats Echten in het zonnetje gezet. De ruiter werd door plaatselijk belang Echten en de gemeente De Wolden gehuldigd. Ook was er een delegatie van rijvereniging Koekange.
Zoer werd op het EK springen kampioen met het team en eindigde individueel als vierde. Hij werd thuis met een koets opgehaald en vervolgens naar de Brink in zijn woonplaats gereden. Zoer kon het wel waarderen. ,,Natuurlijk denk je tijdens een EK niet steeds aan thuis, maar ik heb wel heel wat losgemaakt. Ik sta te kijken van de vele reacties die ik heb gehad." Zoer werd vorig jaar ook al gehuldigd in Echten, na de wereldtitel met het team in Aken. ,,Ik hoop dat we hier volgend jaar na de Olympische Spelen weer staan", aldus wethouder Bert Damming van De Wolden.
2 reacties op dit bericht
. Ik heb nergens last van tenminste
. Werkt het bij jullie intussen wel weer zoals het zou moeten?

Citaat:SQL ERROR [ mysql4 ]
Lock wait timeout exceeded; try restarting transaction [1205]
SQL
UPDATE forums SET forum_posts = forum_posts + 1, forum_last_post_id = 29334508, forum_last_post_subject = 'Re: willen jullie nog een gokje wagen??', forum_last_post_time = 1188977858, forum_last_poster_id = 8002, forum_last_poster_colour = '', forum_last_poster_name = 'karuna' WHERE forum_id = 98
BACKTRACE
FILE: includes/db/mysql.php
LINE: 132
CALL: dbal->sql_error()
FILE: includes/functions_posting.php
LINE: 1860
CALL: dbal_mysql->sql_query()
FILE: posting.php
LINE: 948
CALL: submit_post()