Ik loop me al een aantal dagen te ergeren aan de titel van dit topic:
viewtopic.php?f=73&t=823449&hilit=
Natuurlijk heel sneu dat je, als je een nestje wilt fokken, het vermoeden krijgt dat er pups zijn overleden. Kan er helemaal inkomen dat je dat vermoeden op bokt kwijt wilt.
Vervolgens gaat men naar de DA toe, wordt er leven gevoeld, loopt de teef nog een aantal dagen rond en bevalt van gezonde en levende pups.
Op het moment dat er geschreven werd dat er leven werd gevoeld, heb ik gevraagd of de titel aangepast kon worden. Hier werd door de Mod geen gehoor aan gegeven, met de uitleg dat de TS daar zelf om zou moeten vragen. Ik heb in het verleden vaak genoeg om veranderingen in topictitels gevraagd (bij overlijden van veulens of paarden, ook al was ik NIET de TS) en dat was geen probleem. Is wel zo fijn dat iedereen op de eerste blik een beetje op de hoogte is van het nieuws (goed of slecht). Voorkomt ook dat je iemand veel plezier of beterschap met een veulen wenst dat helaas al is overleden. Niet iedereen worstelt alle pagina's van een topic door.
Wat ik dus niet snap is dat de ene keer een dergelijke sensationele titel wel mag blijven staan, en de andere keer de titel wel wordt aangepast.
Mag ik weten waarom?