[WD] vragen: kijk in het reglement?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

mandy13

[WD] vragen: kijk in het reglement?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-07 16:47

heyhey Lachen

ik had even een vraagje: bij wedstrijden; vragen en discussies word soms een vraag gesteld, dan word er 9 van de 10 keer geantwoord: kijk in het reglement. wat heb je daar aan?
dan denk ik:
je kan toch ook gewoon gelijk antwoord geven?
er word heel simpel over gedaan, kijk daar en daar en dan komt er een slotje op.
en er is maar héél soms een vraag dat niet in het reglement staat, dus
is dit wel zo handig?
kost toch alleen maar ruimte?
kijk, als er een link word gegeven oke, maar wat moet je met die berichten?
wat vinden jullie ervan dat het zo gaat?
vinden jullie dat het moet veranderen?

sorry was hier even benieuwd naar+ik wil wel eens weten hoe jullie tegen die berichten aankijken Knipoog

Gr Mandy13

Lielle

Re: [WD] vragen: kijk in het reglement?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 18:07

ja, wat moet je idd met die berichten? De vragen worden vaak al voor de zoveelste keer gesteld en zijn met bijzonder weinig moeite te vinden in het reglement, de FAQ of gewoon via de zoekfunctie. Waarom vind jij dat er wel gewoon antwoord gegeven moet worden? Persoonlijk vind ik dat er wel erg gemakkelijk gevraagd wordt naar simpele zaken waarbij er zelf totaal geen moeite is gedaan.

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 18:09

Lielle schreef:
ja, wat moet je idd met die berichten? De vragen worden vaak al voor de zoveelste keer gesteld en zijn met bijzonder weinig moeite te vinden in het reglement, de FAQ of gewoon via de zoekfunctie. Waarom vind jij dat er wel gewoon antwoord gegeven moet worden? Persoonlijk vind ik dat er wel erg gemakkelijk gevraagd wordt naar simpele zaken waarbij er zelf totaal geen moeite is gedaan.

Helemaal mee eens Ja En vaak zijn het nog berichten die je zo vind, je neemt een kijkje in de regelmenten of je kijkt op Wiki en je hebt het zo gevonden!
Vind dat er nu heel goed wordt gehandeld met het sluiten van die topics, mijn complimenten!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 18:15

Er zijn gewoon topics (zoals 'waar kan ik de dressuurproeven vinden?) die er wel 3x per week op komen te staan. Zou een beetje jammer zijn als je elke keer dezelfde vraag tegenkwam.
En ook heel jammer als we zo'n mooie wiki functie hebben en dan alles nog maar eens dubbel op WD gaan zetten.

mandy13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-07 18:16

Lielle schreef:

hoe weet je dat? Bloos niet iedereen is overal van op de hoogte! voordat ik op bokt kwam wist ik ook niet dat je het hele reglement op de KNHS site kon vinden, nooit bij stilgestaan enzo.

verdere reactie:
daar hebben jullie zeker gelijk in, maar daarom vraag ik het ook. maar ja niet iedereen is zo handig/slim. mij lijkt dat ze het wel ooit een keer is opgevallen dat je het kunt opzoeken.
over dat makkelijke twijfel ik eigenlijk wel maar met de rest ben ik het wel eens, dus toch handig dat ik het ff gevraagd heb Bloos

GR!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 18:18

mandy13 schreef:
Lielle schreef:

hoe weet je dat? Bloos niet iedereen is overal van op de hoogte! voordat ik op bokt kwam wist ik ook niet dat je het hele reglement op de KNHS site kon vinden, nooit bij stilgestaan enzo.

Kijk, en daarom wordt er ook verwezen naar het KNHS reglement of de wiki voordat het op slot gaat. Juist omdat niet iedereen dit weet Knipoog

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 18:20

@mandy13: als je rechtsboven kijkt zie je ook help staan, daar wordt ook wel eens wat in uitgelegd. Verder behoor je je eigen te houden aan de regels van een (sub)forum. Deze vind je bovenaan ieder subforum.
Voordat je ergens iets post is het wel zo netjes/handig om die even door te lezen, en daar staat ook hele nuttige info over wedstrijden, knhs e.d.

mandy13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-07 18:21

oke, nou bedankt voor het uitleggen, jullie hebben zeker gelijk, ik kwam het zo vaak tegen dat ik dacht van wat hebben ze daar nou aan? Tong uitsteken maar het is me helemaal duidelijk Haha!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 11:46

mandy13 schreef:
Lielle schreef:

omdat ze in veel gevallen ook de lijst met veelgestelde vragen niet hebben gelezen en die staat bovenaan het forum.