Ik heb dus een probleempje.. Ik wil mijn gemarkeerde berichten verwijderen. Als ik op ''Ga!'' druk dan kan ik kiezen tussen 'ja' en 'nee' of ik ze wel echt wil verwijderen. Ik klik dan dus op 'Ja'. Als ik dan terug ga naar mijn berichten toe dan heeft hij die berichten nog niet verwijderdt. Ik krijg dan ook niet het bericht die ik ''in de wacht heb staan'' in mijn inbox.. hélp!
Ik ga er vanuit dat je naast 'ga' de tekst "verwijder gemarkeerde" hebt geselecteerd? Zo ja: dan weet ik het ook niet Zo nee, dan kun je dat eens proberen
Lontje
Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!
Hier precies hetzelfde probleem, ben ook opnieuw ingelogd omdat ik dacht dat het aan onze pc lag maar ook toen geen resultaat. (ook het inlogprobleem heb ik weer maar daar loopt al een ander topic over zag ik)
Ik ga er vanuit dat je naast 'ga' de tekst "verwijder gemarkeerde" hebt geselecteerd? Zo ja: dan weet ik het ook niet Zo nee, dan kun je dat eens proberen
Heb het ook, en had gemarkeerd aangeklikt
Net zoals ik weer eens 254 ongelezen berichten heb ben toch populair
Lontje
Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!
Voor het verwijderen van de berichten heb ik een tijdelijke oplossing gevonden. De mogelijkheid van een mapje aanmaken kon nog wel en toen bleek dat ik de berichten die ik wil verwijderen (wat dus niet lukt) wel kan verplaatsen. Zodra het verwijderen weer lukt delete ik ze dan wel...