Berichten verwijderen

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fleur_Laura

Berichten verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-07 17:12

Ik heb dus een probleempje.. Ik wil mijn gemarkeerde berichten verwijderen. Als ik op ''Ga!'' druk dan kan ik kiezen tussen 'ja' en 'nee' of ik ze wel echt wil verwijderen. Ik klik dan dus op 'Ja'. Als ik dan terug ga naar mijn berichten toe dan heeft hij die berichten nog niet verwijderdt. Ik krijg dan ook niet het bericht die ik ''in de wacht heb staan'' in mijn inbox..
hélp!

Terry14

Re: Berichten verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 21:57

en als je dan op de knop vernieuwen drukt?

Kiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 22:14

Ik ga er vanuit dat je naast 'ga' de tekst "verwijder gemarkeerde" hebt geselecteerd?
Zo ja: dan weet ik het ook niet Knipoog
Zo nee, dan kun je dat eens proberen Haha!

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 21:01

Hier precies hetzelfde probleem, ben ook opnieuw ingelogd omdat ik dacht dat het aan onze pc lag maar ook toen geen resultaat. (ook het inlogprobleem heb ik weer maar daar loopt al een ander topic over zag ik)

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 21:02

Kiara schreef:
Ik ga er vanuit dat je naast 'ga' de tekst "verwijder gemarkeerde" hebt geselecteerd?
Zo ja: dan weet ik het ook niet Knipoog
Zo nee, dan kun je dat eens proberen Haha!

Heb het ook, en had gemarkeerd aangeklikt Haha!

Net zoals ik weer eens 254 ongelezen berichten heb Haha! ben toch populair Haha!

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 21:08

Voor het verwijderen van de berichten heb ik een tijdelijke oplossing gevonden. De mogelijkheid van een mapje aanmaken kon nog wel en toen bleek dat ik de berichten die ik wil verwijderen (wat dus niet lukt) wel kan verplaatsen. Zodra het verwijderen weer lukt delete ik ze dan wel...