Opeens niet meer kunnen inloggen.

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Xox

Opeens niet meer kunnen inloggen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-07 13:10

Mijn vrouw (Boktnaam Wilawander) kan sinds eergisteravond niet meer inloggen. We hebben Cookies verwijdert enz. Contact gehad met de beheerder en ook dat schiet niet veel op. Lees dat er meer problemen zijn met inloggen maar dat het na tig keer inloggen vaak wel lukt maar hier dus niet. Aan de PC kan het niet liggen daar ik wel kan inloggen.

Wie kan helpen? Dan heb ik tenminste weer rust. Clown En kan ik de films kijken die ik leuk vindt en kan mijn vrouw lekker bokkeh!!! Haha!

Hilli

Re: Opeens niet meer kunnen inloggen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 13:43

Xox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-07 14:03

Daar hadden we al naar gekeken maar dacht te hebben begrepen dat voor veel mensen het met een dag weer goed was of nadat de cookies zijn verwijderd en dat is hier niet zo. Ook stond ze automatisch ingelogt daar ik eigenlijk niet of nauwelijks meer bok.

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 14:05

heb dat onlangs ook gehad
inloggen ging wel, maar als ik verder klikte dan was ik plots niet meer ingelogd.
heeft een tijdje geduurd
toen heb ik een bokvriendin die ik ook op msn heb gevraagd een MOD te tippen (zij had geen problemen) en toen kon ik ineens wel inloggen.
bij hielp dreigen dus wel Clown

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 14:07

Xox schreef:
Daar hadden we al naar gekeken maar dacht te hebben begrepen dat voor veel mensen het met een dag weer goed was of nadat de cookies zijn verwijderd en dat is hier niet zo. Ook stond ze automatisch ingelogt daar ik eigenlijk niet of nauwelijks meer bok.

Het is heel wisselend. Ik heb het nu een keer of 4 gehad op verschillende dagen en het lijkt meer op een 'de aanhouder wint' geval - na tig keer inloggen/uitloggen ben ik dan ineens wel ingelogd - los van de trucs die werden aangegeven in het topic. Voor mijn gevoel zit probleem dus hoger in de Bokt-hierarchie dan m'n eigen PC.

Xox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-07 15:03

We kunnen inloggen wat we willen maar telkens wordt er aangegeven verkeerd paswoord. maar daar is niks mis mee. Van de moderator tot nu toe niks weer gehoord.

Xox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-07 15:04

Xox schreef:
We kunnen inloggen wat we willen maar telkens wordt er aangegeven verkeerd paswoord. maar daar is niks mis mee. Van de moderator tot nu toe niks weer gehoord.

Aan onze PC kan het ook niet liggen daar ik wel kan inloggen. Ook direct zonder problemen.

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 00:01

had ik net ook
maar heb toen altijd inloggen aangeklikt en moest eerst naar home/forum al ik direct naar eigen berichten oid ging vloog die er weer uit kon ik weer inloggen ..

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 00:55

Hilli schreef:
Zie dit topic:
viewtopic.php?f=25&t=817680

Meer mensen met hetzelfde probleem en nog geen echt duidelijke oplossing.

Hier dus een slotje Lachen