Bron; viewtopic.php?f=25&t=803738Citaat:'Anti-penny'
Als laatste nog een toevoeging op het BBB van 1 juli. We hebben toen aangegeven dat we streng op zullen treden tegen mensen die onder een schaduwaccount verzonnen verhaaltjes op Bokt zetten. Wat we aan jullie nog willen vragen is of jullie als je zo'n topic tegenkomt willen temmen en het voor de rest links laten liggen. De negatieve reacties die dat soort topics vaak aantrekken leidt tot een sfeer die we niet graag zien op Bokt. Het is de afgelopen tijd ook gebeurt dat jonge meisjes die op een leuke manier met hun pony bezig zijn en misschien ietwat onhandige foto's of tekst op bokt zetten compleet worden afgefakkeld en worden uitgemaakt voor fantast, leugenaar en penny. Ook hier treden we streng tegen op: Bokt is nu eenmaal een site waar ook jonge gebruikers zitten en ook zij verdienen het om in hun waarde gelaten te worden.
En zie hier;
viewtopic.php?f=10&t=817057
Een meisje van 12 wat een belg in rijd, meteen heel bokt op zijn kop (Als we 1 fout vinden gaan we op zoek naar meer en zo komt het hele profiel op zn kop incl. de beginpost van de TS).
Ik heb geTemt, maar er word gewoon NIKS gedaan.
Inmiddels is het meisje zwaar de grond in geboord want iedereen geeft haar een knal op dr hoofd hoe fout ze wel niet bezig is.
Kom op zeg; 7 pagina's lang gaan bokkers helemaal op in haar verhaal en duwen haar meer en meer de grond in. Ik zeg niet dat ze goed bezig is, maar 1/2 pagina's moet ook genoeg zijn, toch?
Ik snap nu niet echt meer waar jullie de lijn trekken, valt dit onder Penny? Of laten jullie dit lekker zijn gang gaan?