Foto-topics

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Foto-topics

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 15:39

Vandaag is 1 topic van mij gesloten omdat ik geen 2 dezelfde foto-topics mag openen op verschillende plaatsen.
Alleen ... het waren niet dezelfde topics.

Ok, er stonden wel dezelfde foto's in, maar 1 topic was bij ITP om gewoon foto's te laten zien.
Het andere topic bevatte minder foto's en stond bij uit de kunst, om tips te krijgen ivm die foto's.

Maar dit mag blijkbaar niet?
Ik vind het 2 heel verschillende dingen en ookal zouden er compleet dezelfde foto's instaan dan nog zou het een verschil zijn.
Bij het ene vraag je namelijk om gewoon reacties, terwijl je bij het andere echt om technisch commentaar vraag (liefst van mensen die er ook echt wat van kennen Tong uitsteken).

Waarom mag dit dan eigenlijk niet?

Mireille

Re: Foto-topics

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 16:06

Ik zie dit topic nu pas.
Inmiddels hebben we hier via pb over gehad (bovendien is het altijd makkelijk om eerst even de mod te benaderen alvorens een topic te openen. Inplaats van anders om.).

Je topic oogde enorm als een dubbelpost vanwege 2 redelijk identieke foto series. In de pb wisseling heb ik ook genoemd dat ik je insteek betreft het krijgen van foto technisch commentaar enorm op prijs stel, maar dat het handig zou zijn om een echte UK selectie te maken. De topics op BB-ITP en UK verschilde qua inhoud nu haast niet.

Ook heb ik de afspraak met je gemaakt via pb dat je een nieuw topic op UK mag openen met een duidelijkere UK-selectie, zo dat het topic op BB-ITP en het UK topic minder identiek zullen zijn, en het dus geen dubbelpost meer oogt. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 16:09

Dit topic is gestart na de pb hoor Clown
Topic is gewoon algemeen bedoeld, omdat ik me niet kan voorstellen dat ik de enige ben met dit "probleem"? Lachen

En omdat ik het nog steeds een verschil vind (maar ik zal dan in de toekomst nog meer verschil maken Tong uitsteken) vroeg ik me af hoe anderen hierover dachten (dus gebruikers) en waarom die regel er is (dus moderators) Knipoog

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 16:11

Volgens de topic tijd en de pb tijd zou er 4 minuten tussen zitten. Clown Maar het is prima hoor, misschien een timebug. Lachen

Ik heb je via pb ook gezegt geloof ik dat het in dit geval niet echt een regel is, maar meer een richtlijn van uit het modereren om te voorkomen dat er topics dubbel geplaatst worden. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 16:18

Je bedoelt dat het topic 4 minuten eerder is dan de pb?
Dat zou inderdaad eigenlijk niet moeten kunnen Nagelbijten / Gniffelen

Als er iets persoonlijks is zeg maar stuur ik altijd een pb voor meer uitleg. En pas daarna dacht ik van: ik kan er misschien ook wel een topic over maken om te zien hoe anderen (vooral gebruikers maar natuurlijk ook moderators) erover denken. Lachen

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 19:35

[***] schreef:
En omdat ik het nog steeds een verschil vind (maar ik zal dan in de toekomst nog meer verschil maken Tong uitsteken) vroeg ik me af hoe anderen hierover dachten (dus gebruikers) en waarom die regel er is (dus moderators) Knipoog

Ik vind het logisch dat ie gesloten is. Bij ITP show je je foto's en bij UK show je ze ook en verwacht je commentaar over de foto's. Maar niet iedereen wilt commentaar geven, heel veel kijken voor de lol net als bij ITP.

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 19:42

Aangezien dit via PB is afgehandeld, hier een slotje Lachen