Topic schoppen!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cyntje

Topic schoppen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-07 11:58

Ik heb een vraagje Ja

Laatst temde ik op een topic ( rede weet ik zo niet meer ) en kreeg een berichtje terug van een mod, dat mijn tem behandeld was. Er stond bij of ik dan gelijk ook wilde berichten over het omhoog schoppen van het topic ( wat dus schijnbaar in het getemde topic gebeurd was ).

Nou heb ik als ik tem er op gelet, maar heb deze week ook een aantal stipjes-posten etc gezien en daar dus ook op getemd. Nu zie ik in mijn tem-lijst dat 1 zo´n tem gewoon verwijderd is ( dus ook geen reactie van een mod) en op sommige krijg ik de reactie: Bedankt,... waarna de ene mod het bericht verwijderd en de ander het bericht gewoon laat staan,...

Wat is nou precies de bedoeling? Bloos

Sylvia

Re: Topic schoppen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 15:07

Stipjesreacties worden gewoon verwijderd; als jij temt op zo'n bericht en wij verwijderen het dan verdwijnt de tem ook; volgens mij wordt de tem hoe dan ook meeverwijderd, of ie al afgesloten is of niet.

Als het een 'stipjesreactie' is die toch nog een redelijk normale reactie is (kun je het nog volgen? Clown) dan kan het idd zo zijn dat een reactie blijft staan, ik zou dat in elk geval wel laten staan Lachen

Ik denk dat de gemakkelijkste weg is om, als je je afvraagt waarom iemand iets doet, de mod in kwestie een pb te sturen, of de vraag in je tem te stellen. Denk dat ze de motivatie erachter zelf het beste weten Haha!

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-07 17:38

Het gaat mij meer om de reacties van een TS als: Niemand die het weet? 100 kijkers maar nog geen reactie Verward , die posts om je eigen topic omhoog te schoppen. Is dat voor jullie van belang dat daar voor getemd wordt?

Stipjesposten kan ik soms nog wel begrijpen, als er echt alleen . of stipje staat dan tem ik wel. Staat er gewoon nog een stukje tekst bij niet.

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 18:09

Ik haat die berichten waar mensen zitten te jammeren om berichten, vooral als het topic er pas 10 min. staat ofzo. Dan reageer ik ook altijd heel bot en geirriteerd Nagelbijten / Gniffelen

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 18:09

Cyntje schreef:
Het gaat mij meer om de reacties van een TS als: Niemand die het weet? 100 kijkers maar nog geen reactie Verward , die posts om je eigen topic omhoog te schoppen. Is dat voor jullie van belang dat daar voor getemd wordt?

Ik praat nu even voor mezelf Knipoog Ja, ik wil het wel graag weten, op mijn fora Lachen Het is gewoon niet toegestaan, dus wat mij betreft een prima reden om even op de TeMknop te drukken Lachen

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 18:14

Cyntje schreef:
... Nu zie ik in mijn tem-lijst dat 1 zo´n tem gewoon verwijderd is ...
Wat is nou precies de bedoeling? Bloos

Sorry, even een beetje offtopic, waar kan je die tem-lijst vinden? Ben ik wel benieuwd naar. Lachen

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-07 18:16

MarrieLeen schreef:
Sorry, even een beetje offtopic, waar kan je die tem-lijst vinden? Ben ik wel benieuwd naar. Lachen

gebruikerspaneel -> tip een mod Knipoog

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 19:41

En daarnaast zetten sommige modjes geen reactie terug zoals bijv 'bedankt' en behandelen de melding gewoon

En het is best wel triest als je steeds je topic omhoog schopt, of je itp topic waar 4 dagen niet gereageerd op is met een berichtje als 'bedankt' Clown (en dan niet omdat hij/zij 4 dagen niet online is geweest)

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 20:52

Ah, ik snap al wat je bedoeld Lachen Om even voor mezelf te spreken, dat hangt eigenlijk heel erg van het topic af. Ik verwijder ook niet altijd de reacties, als het bv vaak gebeurd of het topic loopt hard, dan stuur ik enkel een pb dat dat niet de bedoeling is, maar ik ga dan de reacties niet verwijderen. Meestal is dat veel werk waar je niets mee bereikt, omdat er al tig reacties na zijn gekomen.

Maar ook op mijn fora mag er gerust getemt worden op onnodig schoppen hoor Ja Ik bekijk het altijd, het lijkt alleen wellicht of er niets gebeurd omdat ik soms enkel per pb iemand erop aanspreek. Lachen

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 21:58

En eigenlijk doe ik hetzelfde als Sylvia. Vaak verwijder ik die omhoogschop reacties niet, omdat er toch al berichten achteraan gekomen zijn, het heeft geen toegevoegde waarde meer om het bericht dan te verwijderen, topic zakt niet verder naar beneden. Wel wordt de "schopper" via pb aangesproken. Als het een laatste reactie in een topic is verwijder ik het wel, en ook dan wordt de persoon aangesproken via pb. Niet alle acties zijn dus te zien voor de buitenwereld.
En ja, ik heb de tems erg graag!

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-07 22:17

ok Knipoog Dat jullie een PB sturen en reacties niet verwijderen daar kan ik mee inkomen Ja Logisch ook,... anders kun je zowat elk topic op zijn kop gaan zetten Clown

Het komt enkel alleen zo over als ik een TEM verwijderd zie dat er niet op getemd hoeft te worden. Nu weet ik dat dit wel gewaardeerd wordt, dus dan weet ik dat ook weer Haha!

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 22:23

Als een tem verwijderd is dan is het bericht in kwestie ook verwijderd Lachen Wij kunnen voor zover ik weet geen tems verwijderen. Die zijn gekoppeld aan een bepaald bericht en daarom worden ze 'mee' verwijderd.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-07 22:24

Ja dat zijn zaken die 'wij' immers niet kunnen zien,... vandaar dat het me niet helemaal duidelijk was Knipoog

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 22:34

Met verwijderd bedoel ik echt letterlijk verwijderd. Mbv het kruisje Clown Als we iets naar MH verplaatsen moeten jullie de tems gewoon kunnen zien. In principe verwijderen we ook niks, behalve de stipjesreacties en dus soms het onnodig omhoog schoppen Lachen

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 16:48

Ik had laast ook getemd voor een stipje en daar werd dus van gezegt dat het een trouweposter in het topic was en het stipje is niet verwijderd en dat terwijl stipjes toch echt niet mogen dus die mod houd zich niet aan de regels

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 17:37

In sommige topics kun je je post niet verwijderen. Ik edit het dan vaak door alleen een puntje te zetten. Of als er iemand al een post na gepost heeft dan doe ik dat ook.... Hoop dat je niet mij hebt getemd. Haha!

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 17:48

Als je je post edit is links boven ook een vakje, ken je dat niet aanvinken, Slimmerik???

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 19:29

MSQuincyTE, zoals ik al zei hangt het van de context af; als er letterlijk stipje staat dan wordt het normaliter wel weggehaald, staat er 'stipje, want blablabla' dan wil het idd nog wel eens blijven staan.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 19:34

slimmerik schreef:
In sommige topics kun je je post niet verwijderen. Ik edit het dan vaak door alleen een puntje te zetten. Of als er iemand al een post na gepost heeft dan doe ik dat ook.... Hoop dat je niet mij hebt getemd. Haha!

Dat vind ik verwarrend en onhandig, dan kun je misschien beter even uitleggen dat je iets verwijderd hebt. Dat houdt de discussie ook zuiver - want soms reageren mensen op een bepaald bericht, terwijl dat daarna nog wordt gewijzigd, waardoor de reactie niet meer klopt.

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 19:38

eigenlijk raar van mensen dat ze dan stipje neerzetten?
in plaats van dat je nou een gewone zin ergens neerzet die ook nog betrekking op dat topic heeft...
dan kun je toch ook op de hoogte blijven?
en hoeft niemand te temmen Knipoog

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 19:41

maar waarom temmen voor een stipje als het de enige manier is om duidelijk een topic te kunnen volgen?
Ja, je kunt een abo nemen maar dan verschijnt hij niet in je eigen berichten en zo verlies je het toch uit het oog. Heb lang niet altijd wat te melden maar zou het bijvoorbeeld alleen interessant vinden om te volgen.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 19:56

Maar als je je abonneert krijg je een e-mail. En je kunt een topic ook bookmarken, dan kun je er via je gebruikerspaneel weer naar toe terug. Stipjesposten om een topic te kunnen volgen heeft over het algemeen genomen weinig zin omdat ze verwijderd worden Clown En het is gewoon vervelend voor andere users...

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 19:59

ja maar je ziet ze niet in je eigen berichten zegmaar. Die email daar stroomt mijn box onwijs mee vol....en dat gebruikerspaneel is allemaal weer extra handelingen.
Een andere manier is een onzin bericht posten, in de vorm van een reactie die al 4 keer gegeven is Knipoog. Ik snap wel dat het vervelend kan zijn voor andere users.

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 20:01

ik heb er eigenlijk nooit problemen mee haha ik zeg gewoon iets wat wel slaat op het topic en zo kan ik de boel mooi blijven volgen

zoals nu Clown

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 20:06

Cheveyo, hoezo stroomt je mailbox dan vol? Je krijgt pas een nieuwe e-mail nadat je het topic geopend hebt.