even voorstellen

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

meisje106

even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-07 12:00

Hallo idereen,

Ik ben Suzanne en ben 19 jaar.
Ik rij op dit moment een paard voor iemand anders het is een KWPNer met als vader Havel ze heet Orina (oftwel Pien) en loopt met haar baasje Z1 met winstpunten. Ik ben haar aan het leren springen dat is namelijk meer mijn ambitie. Het gaat nu redelijk goed maar een echt springpaard word ze niet! Maar het is wel leuk om zo'n paard dta te leren!! Verder ben ik met haar ook gestart en ben nu L1.
Verder hebben we ook nog 3 friezen op stal en een Schetlander. De friezen zijn echt schatjes De ene is al 16 zij heet Wilhelmina en haar zoon hebben we ook op stal hij heet Macho en de dochter van wilhelmina staat ook bij ons zij is 5 mnd en heet Wieteke. Macho heeft nog maar een paar keer voor de kar gestaan en liep na drie keer al in het tweespan gaat echt heel goed!! Het baasje van Orina is hem nu ook zadelmak aan het maken ook dat gaat heel goed.

Verder heeft mijn vriend zijn vader ook paarden eerst reed ik daar ook maar de pony waar ik op reed werd verkocht en ben daarna op Orina gaan rijden. Bij mijn vriend heb ik een 2 jarige Paddox staan Amie heet ze hij is wel van zijn vader maar ik mag er alles mee doen op dit moment staat zij nu lekker in een koppel in drenthe en komt ze in Oktober terug om klaar gemaakt te worden voor de keuring en zadelmak natuurlijk.

Verder ben ik op zoek naar een leuk springpaard Amie is dressuurmatig gefokt en denk ik dus niets voor mij anders had ik der echt al gekocht. dus heb jij nog een leuk springpaard te koop dan hoor ik je graag!!

Nou heel wat tekst om mij even voor testellen en eigenlijk alleen de paarden!! HAHA

Groetjes Suzanne