Ik klik op de homepagina van bokt en zie dit lijstje staan. Van nieuw geplaatste berichten. ============================= 09:47 Voorbeelden sponsoring 09:47 Wanneer sporen? 09:47 Voor al uw irritaties op het inrijt… 09:47 Rij jij paard met dit warme weer ?? 09:47 Sporty spice Azra in training 09:46 Selecties en kampioenschappen Utrecht 09:46 [besloten] KB -> Efteling (als z… 09:46 Ivana (Florestan 1) en Zidane (Sam … 09:46 Het speciale bejaarden sgw-mutsen k… 09:46 Selecties Kring 3, wie o wie?? 09:45 Met welk bit rijden jullie je hafli… 09:45 KWPN-hengst Boreas overleden 09:45 SGW / spring-trainingen van Mirella… 09:45 Nog recht op StuFie? 09:45 Yellowfish heeft leukemie.. 09:45 Gevallen van paard? 09:45 Paard kreupel wat zouden jullie doe… 09:45 Natuurlijk Bekappen? 09:45 Dressuurfjord@ "wedstrijdtrain… 09:45 Dag Otje, mn knappe stoere vent.. =============== Ik klik om 9.50 op de link: Natuurlijk Bekappen? En dan krijg ik een bericht op mijn scherm dat het topic niet bestaat. Hoe kan dit nou? Er is om 9.45 nog een berichtje in geplaatst blijkbaar. Bijzonder hoor.
Dat moet eigenlijk haast wel, want wij verwijderen eigenlijk geen topics en als het verplaatst zou zijn dan zou je het nog steeds terug moeten vinden...
Dat is ook niet helemaal waar, ik weet nog dat een meisje hier op bokt haar oude tinker terugzocht. Hij was heel toevallig van mijn vriendin Toen is het topic verwijderd omdat er een foto teveel in stond. We zijn toen heel omslachtig te werk moeten gaan om de oude eigenaar en mijn vriendin (die eerst niet op bokt zat) bij elkaar te brengen. Weer een topic verwijderd omdat er geen tag voorstond, mijn vriendin had hier nog nooit van gehoord. (ze had zich speciaal aangemeld, op bokt, om de oude eigenaar te laten weten dat het paard nu van haar was) Dus 2e topic weg. Dus verwijderen gebeurt wel hoor
Dat topic zal ongetwijfeld naar de mesthoop verhuisd zijn omdat het niet aan de regels van dat forum voldeed. Ik durf vrij zeker te zeggen dat dat topic niet verwijderd is, alleen kunnen jullie MH niet zien
ok, dat zal het geweest zijn. Nou ben ik toch niet gek op mesthopen hoor dus dat ik hem niet kan zien vind ik ok Maar voor mijn idee is zón topic dan dus weg (wat ik niet kan zien is er immers niet toch?)
Het 'voordeel' van de MH is dat wij het wel nog steeds terug kunnen zien. Maar dit topic kom ik zowiezo niet tegen als ik de zoekfunctie gebruik, dus mijn eerste idee is dat TS het zelf verwijderd heeft en dat het niet op de MH staat. Het kán verwijderd zijn door een mod, maar dat lijkt me heel sterk aangezien dat niet 'de policy' is