Abbonement op onderwerp, Storing??

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_10_

Abbonement op onderwerp, Storing??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-07 17:55

Ik heb meerdere onderwerpen waarop ik geabboneert ben.
Normaal kreeg ik altijd netjes een mailtje van bokt zodra er een nieuw antwoord geplaatst was in dat topic.
Nu ben ik 2 weken op vakantie geweest, dus geen idee sinds wanneer dit is, maar sinds ik terug ben krijg ik dus geen mail meer van bokt zodra er nieuwe reactie's zijn.

Is hier storing mee?? Wie weet hoe het zit?

Sheila_

Re: Abbonement op onderwerp, Storing??

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 18:21

jups, heb ik ook last van! Maar het is super vervelend!

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-07 18:25

Ik ook, je moet nu steeds op zoek waar ergens gereageerd is Scheve mond

Auks

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 18:28

dat heb ik al een jaar... ik krijg nooit een mail als er gereageerd is.... dus kijk nu gewoon bij eigen berichten....

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 14:51

Sinds een paar weken krijg ik idd ook geen mail meer. Super irritant is het wel.. Heb Bart wel al een pb gestuurd maar geen antwoord, hij zal belangrijkere zaken te doen hebben Lachen

munawwarah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 14:53

ik heb het probleem ook

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-07 19:19

Heb 2 moddie's ook al een pm gestuurd, ben ik afwachting van hun antwoord... volgens hun is er geen storing Verward

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 23:23

Misschien een hele stomme vraag, maar heb je mailtjes hierover zonder de link aan te klikken (en dus het topic te lezen) verwijderd? Je krijgt nl pas een nieuwe mail als je het topic leest.

Ik moet zeggen dat ik er eigenlijk weinig last mee heb, af en toe zit er een tijdje tussen de reactie en de e-mail, maar over het algemeen valt dat wel mee.

Je kunt overigens ook bookmarken (langs de abonneer-functie), dan kun je via je gebruikerspaneel de topics in Lachen Daar kan weinig aan fout gaan, je krijgt alleen geen mail als er een reactie is, dat is wellicht wel vervelend...

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-07 08:13

Sylvia schreef:
Misschien een hele stomme vraag, maar heb je mailtjes hierover zonder de link aan te klikken (en dus het topic te lezen) verwijderd? Je krijgt nl pas een nieuwe mail als je het topic leest.

Uiteraard, zo is het al járen Knipoog
Ik lees nu een topic, plaatst een nieuw bericht en vroeger kreef ik een mail zodra iemand anders ná mij een reactie plaatste... nu dus niet meer Scheve mond

Sylvia schreef:
Ik moet zeggen dat ik er eigenlijk weinig last mee heb, af en toe zit er een tijdje tussen de reactie en de e-mail, maar over het algemeen valt dat wel mee.

Klopt, er zat weleens iets langer tussen, maar je kreeg hem altijd..... alleen ik nu dus nóóit meer Verward

Sylvia schreef:
Je kunt overigens ook bookmarken (langs de abonneer-functie), dan kun je via je gebruikerspaneel de topics in Lachen Daar kan weinig aan fout gaan, je krijgt alleen geen mail als er een reactie is, dat is wellicht wel vervelend...

Bookmarks zie ik staan, kan er alleen niets aan toevoegen, hoe doe ik dat dan????

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 10:32

Gewoon op klikken (linksboven het topic), net zoals abonneer.

Je hebt het trouwens over een reactie plaatsen... Bedoel je dat er 'standaard' een e-mail werd gestuurd als je iets postte? Ik heb even zitten zoeken, als je in je gebruikerspaneel bij foruminstellingen kijkt, dan is de laatste optie 'wijzig post standaarden'. Daar kun je ja of nee geven bij 'Waarschuw mij standaard bij antwoorden'. Ik vermoed dat daar nee staat?

En als je reageerd kun je er ook via je eigen berichten in, staat net onder het gebruikerspaneel. Als je dan op dat oranje blaadje klikt springt ie automatisch naar het eerste ongelezen bericht Lachen

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 10:39

Ik krijg dus van geen enkel topic een mail meer. Niet van degene waar ik al een hele tijd post, ook niet meer als ik in een nieuw topic (zoals dit bv) post, zelfs niet als ik nog een keertje extra op abboneren klik. (dus bij nieuwe reacties)

Bij foruminstellingen staat het wel als Ja aangegeven. Daar heb ik ook niets aan veranderd. Eigen berichten doe ik nu idd maar dan moet je nog zoeken waar je gebleven bent en de bookmarks vind ik nog irritanter werken Bloos

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 10:45

Bookmarks werken idd niet prettig, ben ik met je eens... Als het goed is gaat dat wel veranderen op termijn Lachen
Als je op het oranje blaadje klikt hoef je niet te zoeken waar je was, dan ga je gewoon naar de eerste ongelezen reactie Lachen

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-07 10:47

Sylvia schreef:
Gewoon op klikken (linksboven het topic), net zoals abonneer.

Dat werkt bij mij dus niet (meer), er staat netjes bovenaan de topic's waarop ik een abbonement heb:
Geen abbonement meer op onderwerp Daar kan je op klikken en dan ben je niet meer geabboneert, klik je dan weer op 'Abboneer' kom voorgaande er weer netjes te staan, maar krijg geen mail

Sylvia schreef:
Je hebt het trouwens over een reactie plaatsen... Bedoel je dat er 'standaard' een e-mail werd gestuurd als je iets postte? Ik heb even zitten zoeken, als je in je gebruikerspaneel bij foruminstellingen kijkt, dan is de laatste optie 'wijzig post standaarden'. Daar kun je ja of nee geven bij 'Waarschuw mij standaard bij antwoorden'. Ik vermoed dat daar nee staat?

Nee, ik bedoel dat zodra ik postte en iemand anders post ná mij iets, ik dan een mail kreeg, nu dus ineens niet meer.
Ook als ik niets poste trouwens, maar als iemand anders iets postte nadat ik in het topic geweest was, dan kreeg ik ook altijd netjes een mail.
De vinkjes waar je het over hebt staan bij mij allemaal netjes op "ja".

Sylvia schreef:
En als je reageerd kun je er ook via je eigen berichten in, staat net onder het gebruikerspaneel. Als je dan op dat oranje blaadje klikt springt ie automatisch naar het eerste ongelezen bericht Lachen

Dat vind ik wel een handige tip Ja
Heb ik toch iets Clown

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 10:49

Zal het eens in de groep gooien dan Lachen Wie weet weet er iemand anders meer Lachen

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-07 10:55

Dank je Lachen

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 10:09

is er ondertussen al meer geweten?

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 00:38

Helaas niet, sorry... Ik begrijp dat er verschillende mods zijn die hetzelfde probleem hebben met die mails. Bart heeft er ook al eens eerder naar gekeken, maar hij heeft de oorzaak niet kunnen vinden toen. Het staat op de welbekende to-do lijst, meer kan ik er niet over zeggen helaas...

Mo_I_Rana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 09:09

Staan de topics waarop je je hebt geabonneerd niet bij 'beheer abonnementen' in je gebruikerspaneel?

Ik heb er geen last van in ieder geval, maar gebruik het ook niet zo heel veel.

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 15:34

Wat raar dat de TS en andere bokkers daar last van hebben, ik krijg wel mails van bokt van de topic's waar ik op geabonneerd ben

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 16:32

MSQuincyTE schreef:
Wat raar dat de TS en andere bokkers daar last van hebben, ik krijg wel mails van bokt van de topic's waar ik op geabonneerd ben

Hou op, hahaha!!! ik wordt er mee platgegooid! Heel me mailbox zit vol met 'je hebt een nieuw bericht op onderwerp... blah blah blah...' (soms wel 9 x op een avond!!!)