Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Sylvia schreef:Misschien een hele stomme vraag, maar heb je mailtjes hierover zonder de link aan te klikken (en dus het topic te lezen) verwijderd? Je krijgt nl pas een nieuwe mail als je het topic leest.
Sylvia schreef:Ik moet zeggen dat ik er eigenlijk weinig last mee heb, af en toe zit er een tijdje tussen de reactie en de e-mail, maar over het algemeen valt dat wel mee.
Sylvia schreef:Je kunt overigens ook bookmarken (langs de abonneer-functie), dan kun je via je gebruikerspaneel de topics inDaar kan weinig aan fout gaan, je krijgt alleen geen mail als er een reactie is, dat is wellicht wel vervelend...
Sylvia schreef:Gewoon op klikken (linksboven het topic), net zoals abonneer.
Sylvia schreef:Je hebt het trouwens over een reactie plaatsen... Bedoel je dat er 'standaard' een e-mail werd gestuurd als je iets postte? Ik heb even zitten zoeken, als je in je gebruikerspaneel bij foruminstellingen kijkt, dan is de laatste optie 'wijzig post standaarden'. Daar kun je ja of nee geven bij 'Waarschuw mij standaard bij antwoorden'. Ik vermoed dat daar nee staat?
Sylvia schreef:En als je reageerd kun je er ook via je eigen berichten in, staat net onder het gebruikerspaneel. Als je dan op dat oranje blaadje klikt springt ie automatisch naar het eerste ongelezen bericht
MSQuincyTE schreef:Wat raar dat de TS en andere bokkers daar last van hebben, ik krijg wel mails van bokt van de topic's waar ik op geabonneerd ben