Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Evelyne79 schreef:Klopt niet. Je krijgt ze nog gewoon binnen, maar met een extra melding dat je de afzender als 'foei' hebt ingesteld. Ook berichten van deze gebruiken kunnen nog gewoon gelezen worden als je er op klikt.je kunt bij vrienden en foeis die gebruiker als foei instellen.
krijg je in ieder geval al geen pb's meer binnen..
DubbelDun schreef:Evelyne79 schreef:Klopt niet. Je krijgt ze nog gewoon binnen, maar met een extra melding dat je de afzender als 'foei' hebt ingesteld. Ook berichten van deze gebruiken kunnen nog gewoon gelezen worden als je er op klikt.je kunt bij vrienden en foeis die gebruiker als foei instellen.
krijg je in ieder geval al geen pb's meer binnen..
Ellende schreef:Dat kan inderdaad naar willekeurig welke mod. Maar wat dwaallicht als zegt: in principe zullen we niet snel iemand aanspreken op de pb's die hij/zij verstuurd omdat wij geen mogelijkheid hebben om deze te controleren. Wel maken we er een notitie van, en soms kan het ons helpen om dingen die wel openbaar op het forum gebeuren, beter te begrijpen.
Barbara_m schreef:Dit is echt een vervelende zaak. Ik heb zelf ook geruime tijd last gehad van een stalker op bokt.
Dit werd van kwaad tot erger. Het is begonnen met iemand die mij meende te kennen en graag contact met mij wilde. Ik had werkelijk geen idee wie deze persoon was, dus heb haar een pbtje terug gestuurd, dat ik het erg leuk vond met haar te pben en babbelen op bokt, maar dat ik het verder wilde laten voor wat het was.
Dit schoot bij haar in het verkeerde keelgat. Helemaal ziedend heb ik verschillende Pbs van haar mogen ontvangen, en overal waar ik reageerde kwam zij zich er tot vervelends toe mee bemoeien (lees tot het topic gesloten werd).
Toen ik van haar een Pb heb ontvangen waarin ik met de dood bedreigd werd, ben ik naar de politie gegaan en heb ik aangifte gedaan van bedreiging.
Het is wel moeilijk om erachter te komen wie het Pbtje verstuurd heeft. Voor hetzelfde geld zit er een dwaas achter de computer die zich als iemand anders voor doet.
De politie heeft het uitgezocht en zij heeft een vriendelijke, doch dringende brief van de politie gekregen te stoppen met datgene waar zij mij lastig meeviel. En het werkt absoluut, zo'n mooi procesverbaal.
slimmerik schreef:De foeiknop heeft weinig zin. De pb's komen dan nog gewoon binnen. (Als Bart een keer tijd heeft gaat hij dat veranderen).
viewtopic.php?f=25&t=734253&hilit=
Maar met een pb naar de politie gaan kan dus alleen als je met de dood bedreigd wordt en niet als je als h oer of k twijf uitgemaakt wordt.