Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Kaiya schreef:Ah sorry, zit er niet helemaal bij met mijn hoofd.
Naja iig, er staat in de regels dat je al je foto's daar kwijt kan, dus ik neem aan ook trouwfoto's dan...
Citaat:Welkom op In the Picture.
Hier kun je al je foto's kwijt, inclusief trainingsfoto’s, wedstrijdfoto’s en (vervolg-)veulenfoto’s.
Jolliegirl schreef:dus ik mag op HAW ook wel foto's plaatsen van mij aan het werk met mijn cavia ofzo??? of met de auto wassen?
Wind schreef:Als iemand geen moderator rechten heeft op een bepaald forum kan diegene het topic ook niet verplaatsen naar een andere sectie. Dat zou een simpele verklaring zijn waarom mods wel hebben gepost in het betreffende topic, maar nog niet hebben verhuisd.
arinda schreef:Jolliegirl schreef:dus ik mag op HAW ook wel foto's plaatsen van mij aan het werk met mijn cavia ofzo??? of met de auto wassen?
Cavia op de rug van je paard
runningkawa schreef:Wind schreef:Als iemand geen moderator rechten heeft op een bepaald forum kan diegene het topic ook niet verplaatsen naar een andere sectie. Dat zou een simpele verklaring zijn waarom mods wel hebben gepost in het betreffende topic, maar nog niet hebben verhuisd.
Onzin
als mod kun je overal op bokt verplaatsen of sluiten
Kiara schreef:In de sticky bij WN-ITP staat dit te lezen:Citaat:Welkom op In the Picture.
Hier kun je al je foto's kwijt, inclusief trainingsfoto’s, wedstrijdfoto’s en (vervolg-)veulenfoto’s.
Heb even iets vetgedrukt, waaruit ik op kan maken dat er geen regels worden overtreden.
Kiara schreef:In de sticky bij WN-ITP staat dit te lezen:Citaat:Welkom op In the Picture.
Heb even iets vetgedrukt, waaruit ik op kan maken dat er geen regels worden overtreden.