Artikel over groothandels in paardenspullen

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Redrumfox

Artikel over groothandels in paardenspullen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-07 22:13

Het is misschien wat overbodig, maar is het een idee om een artikel te maken over groothandels die handelen in paardenartikelen? Ik denk dan aan Petrie, HH, Scapa etc.

Ik zat dan te denken aan de volgende categorieën...
Groothandels die..
.. all the way gaan (dus vanalles verkopen, bvb Harry's Horse)
.. zich richten op schoeisel
.. zich richten op ruiterkledij
.. zich richten op dekens, dekjes etc.
.. zich richten op zadels & overig tuig (leder dus)
.. zich richten op voeding (bvb pavo)
Of combinaties hiervan.

Dit idee komt trouwens n.a.v. dit topic.

Ik ben er niet geheel van overtuigd of het ook écht wat toevoegd aan de wiki, maar wie weet zijn jullie daar wel zeker van. Lachen Ik denk dat - mits het doorgaat - er wel even overlegd moet worden met de betreffende groothandels of ze überhauBt wel in de wiki vermeld willen worden.

Het artikel is overigens bedoeld voor (toekomstige!) eigenaren van - online - ruitersportzaken. Lachen

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Re: Artikel over groothandels in paardenspullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 09:53

We denken niet dat een artikel over groothandels een toegevoegde waarde is voor de Wiki. De Wiki wordt vooral geraadpleegd door particulieren. Groothandels zijn er vooral voor ruitersportzaken en andere commerciele bedrijven. De bedrijven weten toch wel welke groothandels er zijn, die hoeven dat niet op de Wiki op te zoeken... Lachen

We hebben al diverse lijsten met zadelmerken, kledingmerken, laarzenmerken... daar kan je als particulier ook genoeg informatie uit halen... Lachen

In ieder geval bedankt voor het meedenken... Haha!