Bokt.nl heb ik nu ook gevonden! :D

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wiske_Crow

Bokt.nl heb ik nu ook gevonden! :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-07 13:49

hoi hoi
Ik ben Kim-Jo Ik ben een jaarje of 15 oud en heb onlangs jullie forum ontdekt! Ik ben een meisje die komt uit stasegem dit is gelegen in en klein landje dat belgie heet Knipoog Toen ik een jaar of 3 was voelde ik rare kriebels in m'n buikje omdat er een mooi klein raar harig beest voor me stond die in de tuin van mijn opa was geplaatst ! Het was een raar ding dat kon bewegen en een raar soort geuid maakte! m'n opa zei er pony tegen ! ze zetten me erop en ik vondt dat wel leuk zelf heeel leuk! enja dat klein haarig wit monster was een ponytje waarvan ik meer en meer gaan houden! daarna heb ik nog de deuren van een paar maneges plat gelopen tot ik goed kon rijden maar dan ben ik daar dan mee gestopt en heb een eeen verzorgpony gaan zoeken want witje as nu eenmaal al een beete op leeftijd en meer dan een grasmaaier kon je er iet mee doen! Na de 1e verzorgschet kwam er een mooie bruine connemarepony die ik mocht berijden toch proberen want ze kende nog niets! en verzorgen , mee gaan wandelen ,... na een jaartje stond er op een dag langs haar wei een bordje met 'te koop' ! ik was zo verdrietig dat ik ze zou moeten missen ! een beetje gezaagd tegen m'n ouders en een week of 2 erna hebben we haar gekocht ! mij 1e eigen pony! ze was er toen 5 en nu is ze er al 12 zo lang heb ik haar al en weg zullen we haar nooit doen want wat ik met haar heb beleefd is veel te mooi om te kunen vergeten ! nu ik er veel te groot voor ben om er nog wedstrijden mee te lopen en er al uitgegroeid ben hebben we haar ingespanen en voor haar 1e keer (nu een weekje geleden) doet ze het super!!! omdat ik wouw verder gan in de sport en de pony al te klein was hebben we een paardje gekocht! het begon met een volbloed (libuse)maar na een tijdje begon ze haar raar te gedragen we hebben haar dan naar limburg gebracht bij en paardenfluisteraar en die zei dat ze pijn had van in haar nek tot aan haar achterbenen ze was helemaal kapot en had rugklachten en dat aan nog maar 5 jaar! Verdrietig die konden we niet houden en hebben we weg gedaan. daarna heb ik spider gehad een 8 jarige bwp maar die was na 8 maanden ongeveer veel te gevaarlijk om te bereiden En werdt mensenschuw. dan heb ik mentas gehad een 11 jarige bwp waar ik lrv mee heb gereden , super veel gaan wandelen maar op het einde van de rit kon hij de sport niet aan en hebben we nu een 5 jarige bwp schimmelruin die super z'n best doet en nu al een mooi parcour kan springen mar die nog redelijk groen is ! Dat komt wel allemaal goed en nu hoop ik van nooit meer zo veel te moeten veranderen van paard want dat is niet zo leuk! Mentas is niet meer van mij maar moet ik wel nog berijden dus da's wel nog leuk dat ik hem kan zien! naast crown en wiske rij ik ook voor een stal en ga mee op wedstrijden .
hier een paar fototjes van m'n beestjes !

Afbeelding
Afbeelding

dit is crown rezerve van het noordhof

Afbeelding
Afbeelding

en dit was Wiske
grt x

Nadisha

Re: Bokt.nl heb ik nu ook gevonden! :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 12:10

Welkom op Bokt Lachen! Leuke paarden op de foto's, en vind je bokt een beetje leuk?

Wiske_Crow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-07 14:09

bedankt! ja hoor bokt is leuk!!
Haha!
grt x

Sim0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 14:11

Wiske_Crow schreef:
hoi hoi
Ik ben Kim-Jo Ik ben een jaarje of 15 oud en heb onlangs jullie forum ontdekt!

Welkom hier en veel plezier. Wat ik wel raar vind is dat je niet weet hoe oud je zelf bent....

LieZ_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 14:12

Welkom op bokt. Leuke paarden op de foto's!
Veel plezier verder nog op bokt, maar dat gaat wel lukken. Knipoog

Wiske_Crow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-07 12:32

oeps Clown vergeten m'n leeftijd te zeggen! Knipoog Ik ben 15 jaartjes! Tong uitsteken

grtx

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 15:45

welkom en leuke paardjes Haha!