Ik las nu al een poosje mee hier op bokt en heb hier en daar ook al wat gereageerd en vond het ook eens tijd worden om mezelf voor te stellen.
Mijn naam is Petra, ik ben 25 jaar en sinds Mei j.l. heb ik mijn eigen paard. Ik ben al van kinds af aan gek op paarden maar mocht hier niks mee doen van mijn ouders. Af en toe werd ik door mijn tante mee genomen naar de manege waar mijn nichtje reed en mocht daar een lesje mee hobbelen.
Op ongeveer mijn 18de kwam ik in aanraking met een manege voor mensen met een beperking en ben hier vrijwiligers werk gaan doen. In ruil daarvoor kreeg ik rijlessen. Dit werk doe ik nu nog steeds, maar dan nog slechts 1 avond in de week.
Mijn boktnaam is flaxy, naar mijn vroegere lievelingspaard op manege. Sloom, bokkig, maar op de een of andere manier had íe wat. Nu heb ik wat meer afstand genomen, het is en blijft een manegepaard..
Ik heb een verzorgpaardje hier en daar gehad en gewoon wat paarden die ik mocht rijden en nu dan mijn eigen paard. Jamie. Jamie is 5 jaar en is een blauw bonte. Zijn afkomst is onbekend, volgens de handelsstal waar ikhem vbandaan heb zou het een tinkerxfries zijn. Dat Tinker is wel terug te zien... Hij is echt super braaf, iets minder ingereden als dat ze me vertelden. Maar het gaat steeds beter, vooral dankzij de lessen. Verder moet ik nog veel uitvogelen over verzorging en voeren enz. Ik krijg hier veel hulp bij

Verder rijd ik op de Maandag nog een super lieve Haflinger, hij is western gereden en meestal gaan we lekker naar buiten. Als het even kan naar het strand.
Ik woon in Vlissingen, Zeeland. Ikwoon op mezelf, met 6 katten en 4 konijnen, dus zeker niet alleen. Ik werk in een verpleeghuis op een afdeling met demente mensen. Wil je verder nog iets van me weten? Vragen staat vrij is mijn motto...
Groetjes Petra