Hallo allemaal,
Ik heb hier gisteren al een vraag neergezet maar ik weet vanuit mijn ervaringen op kattenplaza dat het wel op prijs wordt gesteld om ook even voor te stellen.
Nou bij deze dus!
Mijn boktnaam is Maanling zoals jullie zien, naar een personage uit harry potter.
Ik ben nu 30 jaar en wil al sinds ik een pennymeisje was een eigen paard. Mijn ouders hebben niets met paarden en wilden er niet aan. Lange tijd niet meer gereden maar toen ik 28 was heb ik een auto gekocht, een leasepaard gezocht, (paard)rijlessen genomen en weer gaan rijden.
En nu… eindelijk… kan ik de pensionstal van mijn keuze betalen en ben ik aan het sparen voor een eigen paardje. Een fjord of haflinger heeft de voorkeur omdat ze niet al te groot zijn, wel stevig en cool in het koppie.
Morgen wordt een megaspannende dag. Dan krijg ik te horen of een supergave fjord verkocht is of dat ik zondag mag gaan kijken! Ik moet er 1,5 uur voor rijden in mijn kleine micra'tje maar ik heb het er graag voor over. Het betreft een 9 jarige fjordenmerrie van 1,49 en goed doorgereden. Precies mijn wens!
Nou, dat is Maanling. Voor meer info check mijn profiel!
Groetjes!