Ongeopende pb's toch als gelezen weergegeven

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Ongeopende pb's toch als gelezen weergegeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 17:46

Zoals mijn titel het al zegt...

Ik heb 3 ongelezen pb's in mijn mailbox of liever gezegd HAD.
1 van de pb's had ik naar een andere map verplaatst, en die staat nog als ongeopend. Maar de ander 2pb's die ik nog in mijn inbox heb staan, die heb ik nooit open gemaakt en niet gelezen, maar toch wordt deze als gelezen weergegeven... Ook in zie ik nu staan :
0 nieuwe berichten, 1 ongelezen bericht terwijl dit dus tot op heden was 0 nieuwe berichten, 3 ongelezen berichten.

Mijn vraag: hoe kan dit?

MaraYvette

Re: Ongeopende pb's toch als gelezen weergegeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 00:22

Ik weet niet hoe het komt Sorry , Weet alleen dat er in het verleden weet niet of dat nu nog zo is bij meer bokkers zo was

volgens mij was er iets in line up en zou Bart daar tzt naar kijken maar had dit geen hoge prioriteit

Imitador

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 00:29

Niet toevallig die berichten gekregen toen je net ging uitloggen? Is iemand anders in je account gweest, toen jij het niet wist?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 03:06

bedankt voor jullie reacties! Maar het is dus niet zo dat ik ze verwijderd heb, ben ook niet uigelogd geweest in de tussentijden heb vorige week mijn wachtwoord veranderd, die verander ik 1 keer in de zoveel tijd. Ik sta wel altijd automatisch aangemeld, alleen er komt van ons gezin verder niemand op de pc op bokt (had het al gevraagd) Dus het is echt iets technisch... maar wat? Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 23:10

niemand verder?

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 12:05

Ik heb geen kant en klaar antwoord voor je, ik gok dat het iets te maken heeft met de verplaatsing die je gedaan hebt. Dat er daardoor een uitzonderingssituatie / bug ontstaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 12:41

Maar ik heb niets verplaatst.. die gelezen berichten staan nog gewoon in mijn inbox dat is het rare ervan..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 13:32

Nou ik weet al wat er gebeurd is.. Een helder licht heeft toch onder mijn naam mijn berichten perongeluk gelezen.
Raadsel opgelost.

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 23:33

[***] schreef:
Nou ik weet al wat er gebeurd is.. Een helder licht heeft toch onder mijn naam mijn berichten perongeluk gelezen.
Raadsel opgelost.

Een HELDER LICHT??? wie is nu het heldere licht om ingelogd te blijven op de pc van mn ouders duhhhh.... Slapen Clown Haha!