Gangenpaarden subforum

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kuggur

Gangenpaarden subforum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-07 12:43

Ik vraag het me al een tijdje af of het gangenpaarden subforum logischerwijze niet beter op zijn plaats zou zijn onder de "infomatief tab", i.pv. het rassenforum. De "gangpaardrassen"(als je daar al van kan spreken) zijn minstens zo uiteenlopend als de rassen die traditioneel voor bv. westernrijden gebruikt worden. Ik zou zelfs zo ver kunnen gaan dat de enige overeenkomst die ze met elkaar hebben de extra gangen zijn. Dus in mijn bescheiden mening hebben we het meer over een bepaalde rijstijl dan over rassen. Dit is ook te merken aan de topics in het gangenpaardenforum.

Anoniem

Re: Gangenpaarden subforum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 16:55

We zijn het aan het bespreken binnen het moderatorteam, je hoort nog van ons.

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-07 22:52

Bedankt!

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 19:24

We hebben het binnen het team besproken, volgens ons is er meer overlap tussen gangenpaarden en de andere rassenfora dan met de andere fora op het informatieve tabblad. We laten het dus zo staan.

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-07 23:06

O.k. Mijn vraag kwam eigenlijk voort uit het feit dat ik nogal heb moeten zoeken naar dit forum toen het net werd geintroduceerd. Ik associeer gangen niet met één bepaald ras (zet een Tennessee walker eens naast een ijslander en een paso fino, weinig overeenkomsten in exterieur). Ik zie echter op zich wel in dat de gangenpaardensport in Nederland (en dus het subforum) vnl. om ijslanders draait.

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 16:05

Het is ook meer een 'verzameling rassen' dan een forum voor 'het ras gangenpaard'. Net als bijvoorbeeld het subforum voor de barokke en klassieke rassen.