Nieuw..

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Chocomel

Nieuw..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-07 18:56

* Ik ben hier niet goed in... Vork *

Ik ben dus nieuw hier, sinds.. vrijdag denk ik. Bloos
Ik heet irl Britt en rij ongeveer 4/5 jaar paard. Heb een verzorgpony, Flora, witte ( meestal zwarte ) shetlander gehad. Maar daar moest ik mee stoppen Verdrietig
Ik rij nu nog steeds op een manege, dat deed ik ook tegelijk toen ik mijn verzorgpony had, was wel een beetje moeilijk met heen en weer rijden Vork ( Nouja, tegelijk.. Ik moest na school naar Flora, en nadat ik haar had verzorgd en bereden ging ik naar de manege voor mijn les, dat deed ik niet op Flora )
Ik rij ook in de springles, maar mijn hoogste is 70 cm, zo hoog ga ik dus nog niet. Maar daar gaat het niet om Clown

En verder.. Zit ik in groep 7, ga naar groep 8, ben niet zo heel intressant, ben een meisje Vork.
Ik heb ook een eigen kitten, nouja, kitten.. Wordt onderhand ookwel een kat. Vork Maar nog geen jaar oud. Ze heeft ADHD wat soms voor een slapeloze nacht zorgt, want ze vind het nogal leuk om mij wakker te miauwen blijkbaar.
En ze vangt kikkers en muizen, bijna elke dag als cadeautje. Op moederdag nam ze dr een mee naar binnen voor mijn moeder. Wat een lieverd toch Vingers aflikken

Genoeg verteld ? Vork
Oohja, ik ben ook smilieverslaafd en wil 5 agenda's ( met name de smilie agenda ) maar omdat ik smilieverslaafd ben staan in dit bericht(je) dus zoveel smilies. Vork

Anoniem

Re: Nieuw..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 19:00

Welkom en veel plezier op Bokt Lachen!

Spirit_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 19:35

Hoi, Als je iets niet snapt wil ik je best helpen PB me maar als je iets wilt vragen!

viv77

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 09:04

veel plezier hier op bokt..succes met alles uitzoeken

PP_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 09:07

veeel plezier op bokt ... Haha!