Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Anoniem schreef:Gaat automatisch denk ik. Nuttige posts zijn gewoon posts die wat toevoegen aan het topic dus niet bijvoorbeeld: ''Wat leuk'' oid
Toverheks schreef:En deze vraag van mij werd dus niet als nuttig gerekend. Zo voelt hij voor mij toch echt wel
Citaat:Waarom kan ik in sommige forums geen berichten posten?
Bokt is in eerste instantie een forum waar je samen met andere paardenliefhebbers kan praten over paarden en alle zaken die daarmee te maken hebben. Tot de forums die paard-gerelateerd zijn heb je altijd toegang. Voor vaste leden zijn er ook forums waar zaken die niets met paarden te maken hebben besproken kunnen worden en is er een 'marktplaats' gedeelte (Eenmaal Andermaal). Om toegang tot deze forums te krijgen, kun je je aanmelden op deze link.
Je kunt alleen toegang krijgen als je meer dan 25 zinnige posts hebt geplaatst op de specifieke paardenforums, dit zijn de informatieve forums die je vindt onder het eerste tabblad (informatief). Zo maar berichtjes plaatsen om zo snel mogelijk aan die 25 te komen is niet toegestaan.
Dory schreef:Ik ben hier ook nog niet zo lang en zat op een gegeven moment al op 45 berichten maar kon nogsteeds niet op andere topics reageren, toen toch maar een mailtje gestuurd naar de webmaster.. bleek dat je ergens op een link moest klikken dat je over 25 berichten heen zat, zodat je ook op andere topics kon reageren.... dus denk daar even aan als je op de 25 zit... whihihi
Of ben ik gewoon de enige die zo blonT is?
Anoniem schreef:Als je gewoon even ''help'' doorleest kom je al een heel eind