hoi bokkers.. alweer een vraag,(ik ben heeel slecht in dit soort dingen)er staat in de regels dat je min.25 berichten moet hebben onder het kopje informatief,en nou dat heb ik ,ik heb er geloof ik iets van 37 ofzo,maar toch krijg ik bij bepaalde topics(bijv: YRT) dat ik nog niet genoeg berichten heb..hoe kan dit??ik heb er toch al meer dan 25..:S
Je moet minimaal 25 berichten hebben die over paarden gaan. Dus niet Ohhh, ik heb vandaag een bruin spikkel paard gezien, maar serieuze goed onderbouwde berichten. Als jij dus 22 berichten hebt die daarover gaan, en de rest is bij een kaboutertopic geschreven, dan heb je ze niet benut..ookal ben je daar ook serieus.
weet ik niet dat dacht ik dat je ergens moet op klikken bij je gebruikerspanel
Als het goed is hoef je nergens op te klikken. Zodra je ergens wilt posten waar het nog niet is toegestaan, kun je kijken hoeveel berichten je nog moet (dit komt al tevoorschijn). Zodra je wel mag posten kun je dat ook gewoon doen.
ik heb net net ook gedaan: als je die melding krijgt moet je even op die link klikken die erin staat..dan krijg je een hele lap tekst te zien en in het bovenste stukje staat dan weer een link..als je daarop klikt dan mag het wel