Ben zeer kwaad over dit voorvalletje!!!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sharmila

Ben zeer kwaad over dit voorvalletje!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-07 23:24

Nou heb nooit problemen met bokt....maar dit vind ik dus werkelijk helemaal nergens op slaan.

Ik wilde een topic openen bij in the picture. Ik druk bezig met uploaden etc etc. Als met al toch wel zo'n 3 kwartier kwijt. Uploaden, leuke tekst, goede volgorde erbij etc etc.

En wat gebeurt er een slot op mijn topic omdat ik teveel foto's heb!!!!!!! Teveel foto's kan ik begrijpen....wist het niet van die regel. Heb nog nooit gekke dingen gedaan op in the picture die regel was vroeger niet dus wist ik gewoon niet. Anders had ik uiteraard minder foto's geplaatst.

Maar waarom een slot!!!!! Ik ben potverdikkeme 3 kwartier bezig! Als ik alleen een paar foto's had weggehaald of in een linkje had geplaatst was het probleem opgelost!

Ik ben echt ziedend om hoe hier gehandeld wordt. En pm van een mod was wat socialer geweest, dan had ik het gewoon veranderd. Want ik kon nog aan het topic sleutelen, zo kort stond het erop.

Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos!
viewtopic.php?f=53&t=797625

Trammelanda

Re: Ben zeer kwaad over dit voorvalletje!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 23:25

PM een mod!

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-07 23:26

heb ik al gedaan....zet het hier neer zodat dit even in de groep wordt gegooid. Want zoals er nu gehandeld wordt krijg ik er een beetje een dictatorgevoel bij.

Ik ben een mod dus ik doe hem op slot!!

Alsof het een motto van ze is....het rijmt nog ook....

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 23:27

Als je je berichtje even quote, dan kun je de tekst + linkjes zo kopieren en in een nieuw topic zetten Lachen
Dan hoef je niet alles weer opnieuw op te zoeken Ach gut

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-07 23:29

ahh das een goed plan!

why

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 23:29

tja, ik dacht dat het ook zo leuk was bokt. Maar denk er na vanaaf ook anders over. Sneu voor je Sharmilla!! Zonde van al je tijd en werk.

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-07 23:30

chips kan niet quoten omdat het gesloten is....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 23:32

Maar je kan wel de foto's en de tekst gewoon overcopieren...
Ik begrijp je frustrate ik heb ook wel eens op mn neus gekeken als me iets
dergelijks overkwam..dán zijn de regels idd streng.
En lijken de mods er bovenop te zitten.
Maar dus gewoon ff copieren en plakken.

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 23:33

Er staat duidelijk bovenin ITP dat je max. 15 foto's mag plaatsen. Knipoog Aan je berichtenaantal te zien zit je al een tijdje op bokt, dan neem ik aan dat je wel weet wat de basisregels zijn van bokt. Bloos

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-07 23:34

nope ik kan niet kopieren moet overal weer apart [img] enzo voor zetten. En elke fotootje weer met de rechtermuisknop aanklikken en kopieeren......

Ja snap ik maar snap je ook dat ik niet eerst de regels ga doorlezen als ik een topic neer wil zetten. Ik blijf erbij. Een pb van een mod is enkele seconden werk....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 23:36

het is sneu dat je er zoveel tijd in hebt gestoken en dat ie op slot gaat. maar het zijn wel de regels en die zijn er niet voor niets natuurlijk.Het heeft geloof ik met laden van de pagina te maken ofzo?
Maar je kan idd de linkjes kopieren en een nieuw topic maken, wil je meer foto's dan toegestaan is kan je de overige foto's in links zetten

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 23:37

ik vindt het idd ook geen stijl ,
Je had misschien zelf even kunnen kijken of er aanpassingen waren voor het topic Ja

Maar dan nog de betreffende mod had je ook even kunnen pben of kunnen sturen of wat vaker gebeurt de fotos inlinks kunnen zetten..

Idd beetje krom.. Begrijp ook wel dat je boos bent Ach gut

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 23:38

En als je op PM drukt? In je eigen bericht?

Tsja, de regel van 15 foto's per topic bestaat toch al echt heel lang, ik denk bijna 1 jaar (zo uit mn hoofd) en is ook overal aangekondigd. Daar is heel lang heel coulant op gereageerd, bokkers pb's gestuurd, foto's in links veranderd, het hele verhaal.

Na deze aanloopperiode is het dus nu dat topics met meer dan 15 foto's onherroepelijk op slot gaan. En ook dat is al langer dan 2 maanden zo, zo niet nog langer.

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 23:38

Er staat bovenaan een sticky dat er maximaal 15 foto's geplaatst mogen worden, sowieso is het niet veel moeite om even de FAQ van desbetreffend forum door te lezen.

Boos dat het topic gesloten is, ik kan het me enigszins voorstellen dat het voor jou niet leuk is, maar de mods hebben echt wel meer te doen dan voor iedereen die niet wilt lezen foto's gaan omzetten in links. Je geeft zelf al aan hoelang je hiermee bezig bent geweest, hoelang denk je dan dat moderators bezig zijn om alles te veranderen van iedereen?

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-07 23:40

ohw ik ga pm even proberen nog niet aan gedacht!!!

Ja ik weet het....maar ja als je al zo lang op bokt zit denk je de regels ook wel te kunnen dromen. En als er dan aanpassingen zijn gaat dat langs je heen....zeker op de gedeeltes waar je niet of nauwelijk komt. Bokt is groot....

Ik blijf erbij. Een pm is enkele seconden werk. Waarschijnlijk nog net zoveel als een slot erop gooien.

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 23:40

@ apple niet altyd hoor pas kwam er nog een topic voorbij war de mod gewoon het overige in links heeft gezet Lachen en Nee dat hoeft een mod niet mar die kan ook tikken Zou je svp de foto's die teveel zijn in link willen zetten met daar achter kijk nog eens naar de regels Lachen oid Lachen zo boem op slot vindt ik ook krom eigenlijk

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 23:43

Sharmila schreef:
Ik blijf erbij. Een pm is enkele seconden werk. Waarschijnlijk nog net zoveel als een slot erop gooien.

Op slot gooien is voor zover ik weet op 1 knopje drukken, een pm sowieso op 2 en dan ook nog tekst erbij Knipoog

Bekijk het nu eens even vanaf de andere kant, 1 pm neemt niet veel tijd in beslag maar als je 1 dag meer dan 100 pm's moet gaan versturen wordt het een heel ander verhaal.
Sowieso zie je dat dit i.i.g. wel indruk maakt en het duidelijk is dat 15 echt het max is, misschien dat nu meer mensen doorkrijgen dat je beter gewoon even kunt lezen voordat je iets wilt plaatsen op een forum waar je normaal nooit komt Knipoog

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 23:45

Deze regel heeft toch echt een lange aanloopperiode compleet met PB's naar mensen die toch teveel foto's hadden gehad.

Sronnie verwoordt het goed Lachen. Bovenaan elk forum staat een sticky met de specifieke forumregels, dus als je ergens post waar je nooit komt dan kun je dat beter even doornemen.

Overigens is dit topic ook niet volgens de boktregels, dus dat zet ik zo op slot.

Sharmila, elke maand komt er een BBB (bokt beheer bulletin) uit, daarin staan dergelijke veranderingen aangekondigd.

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-07 23:45

ach zoveel topics worden er nou ook weer niet op slot gegooid....... bovendien kan je ook nog eens een afweging maken. Want sommige geplaatste topics zoals een ruzie die tijdens een topic uitbreekt hoeft ook niet van tevoren te worden gemeld. Dat gooi je inderdaad gelijk op slot.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 23:46

Ik zet deze nu op slot.