lijkt me namelijk erg leuk ..!!

wie kan me hier antwoord op geven ..!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Samir schreef:Dit soort topics zijn niet de bedoeling volgens mij..
Ik heb geTeMt.
sjorsie schreef:als ze iemand zoeken word je vanzelf door een Moderator benaderd
doom schreef:sjorsie schreef:als ze iemand zoeken word je vanzelf door een Moderator benaderd
dus je kan je zelf niet aanbieden ....????
lijkt me vreemd ..?
Citaat:dus je kan je zelf niet aanbieden ....????
lijkt me vreemd ..?
Dan zou zo'n beetje iedereen zich aanmelden, als hun iemand vinden waarvan ze denken dat dat een mod kan worden PM'en ze diegene gewoon.
doom schreef:sjorsie schreef:als ze iemand zoeken word je vanzelf door een Moderator benaderd
lijkt me vreemd ..?
lijkt me vreemd ..?
Citaat:dus je kan je zelf niet aanbieden ....????
lijkt me vreemd ..?
Citaat:Ik denk dat half bokt zichzelf geschikt vind als moderator.
Amanda schreef:Ja hoor, je kan jezelf altijd melden bij een mod.
Bij het kiezen van nieuwe mods wordt dan gekeken of je geschikt bent als mod zijnde.
Maar bedenk wel dat modden op een groot forum als bokt niet zo makkelijk is en dat er aardig wat van je geeist wordt.
Je moet dus over een aantal eigenschappen beschikken die je geschikt maken.
Op een kleiner forum werkt dit net zo.
Of je richt je eigen forum op. Dan ben je daar automatisch Admin van.
Ann schreef:Gewoon jezelf zijn.![]()
Als je opvalt met je berichten (positief dan :+) en het moderator team vindt dat je ertussen past, word je er vanzelf uitgepikt als er 'mod-uitbreiding' nodig is.
Pistasche schreef:Ann schreef:Gewoon jezelf zijn.![]()
Als je opvalt met je berichten (positief dan :+) en het moderator team vindt dat je ertussen past, word je er vanzelf uitgepikt als er 'mod-uitbreiding' nodig is.
Anoniem schreef:Je krijgt idd een PM als ze je geschikt vinden. Er was ook een keer een ''mod-verkiezing'' als ik me niet vergis ?
Verder moet je idd niet negatief opvallen door je berichten
dovish schreef:Als je uitverkoren bent om mod te worden zal je dat wel te horen krijgen