aan de volgende reacties die ik in menig topic op EA kan terugvinden:''Wat mooi... maar ik kan het toch niet betalen''
''Wat is het toch weer ver weg''
''Die heb ik ook, en... (dan volgt er vaak een hele ervaring van het betreffende artikel dat wordt aangeboden)''
''Ik heb het ergens anders veel goedkoper gezien...''
''Ruil je ook (er staat dan echt ''alleen te koop'' en dan hebben sommige mensen het tot vervelend aan toe over ruilen)''
Of nog erger:
''Mag jij dit topic hier wel plaatsen, want ik zag dat je twee weken geleden dezelfde artikelen al aanbood??'' (Hoe brutaal!)
TeM maar zet dit niet midden in een topic om i.m.o. de boel te gaan lopen zieken of hinderen. Laat het lekker aan een moderator over - die zijn daar tenslotte voor.
Over het bovenstaande:
Duidelijk mensen zonder interesse die - mij en - vast heel veel verkopers kopzorgen bezorgen. Ik word ook zelf compleet scheel
van mensen die reageren, interesse hebben > je vervolgens iets 'vast laten houden' (zonder aanbetaling) en waar je daarna helemaal geen bericht meer van verneemt. Geen eens een PB om te even te laten weten dat ze geen interesse what so ever meer hebben
(aan deze Bokkers: alsjeblieft, toon je niet genoeg interesse, word je salaris pas over een maand verwacht, vind je een artikel niet leuk genoeg, of is het toch niet helemaal jouw kleur, enz. Reageer dan niet.
Dit is niet vervelend bedoeld, maar bespaart veel onder ons grijze haren op veelte vroege leeftijd)
Nog twee tipjes voor verbetering:
*Misschien is het ook een idee om ''Commercieel'' eens op te splitsen, want je ziet door de bomen het bos niet meer. Er staan paarden, paardenspullen, huizen, fotografen, ruiterkampen, sieraden, lampen, zelfs onderbroeken enz enz enz, enorm hinderlijk zo alles door elkaar.
Een systeempje zoals op Marktplaats - waar een bod fatsoenlijk zonder rompslomp kan worden uitgebracht - zou EA echt niet misstaan (jaja, ik begrijp dat hier wat tijd in gaat zitten - maar het zou al het handelen een stuk gestroomlijnder maken)

*Topics gestart door Bokkers die er geen vraagprijs-richtprijs-vaste prijs in zetten mogen van mijzelf ook linea recta de mesthoop op. Tot 20 keer zie ik posts in zo'n topic met: VP? VP? VP? VP? VP? - zoveel keer dat het irritant wordt om er een andere reactie (bijvoorbeeld een vraag) er tussen te zetten. Waarom zetten deze verkopers er geen prijzen bij?! Hebben ze voor iedereen een andere

*Schroom niet en geef je mening*