Originele 'scheldwoorden'.

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jana_en_Ik

Originele 'scheldwoorden'.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-07 20:50

Hallo!

Logischerwijze mag er niet gevloekt en gescholden worden op het forum. Ik kom echter tijdens het lezen wel heel grappige en originele vervangingen van bepaalde woorden tegen bijvoorbeeld 'poedersuiker', 'oliebol', 'prutsmuts' en dergelijke. Gelden hier op Bokt bepaalde 'regels' of 'richtlijnen' mbt tot deze vervangende termen, of heeft iemand die ooit uit zijn mouw geschud en is iedereen die overgaan nemen? Kennen jullie nog meer voorbeelden (zonder direct de letterlijke vertaling erbij te noemen Clown) want ik vind ze wel erg grappig!

Bestek

Re: Originele 'scheldwoorden'.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 21:22

Als je een scheldwoord intypt, word het door bokt zelf automatisch vervangen door een gecensureerd woord. Typ maar eens ho.er zonder punt er tussen, 100% kans dat het door prutsmuts word vervangen Knipoog .

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 21:24

Soms wil ik een scheldwoord typen, maar omdat ik weet dat het gesensueerd wordt, zet ik vanzelf al de bokt sensuren neer. Vind het overigens wel heel erg grappig. Als je dan een verhaal aan het lezen bent, meisje is woedend, kwaad en pissed off, 'Pieppieppiep Prutsmuts.' Bloos

Jana_en_Ik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-07 21:32

Ooow dus dat gebeurt er gewoon! Haha Clown origineel! Dus ik typ prutsmuts en dan verschijnt prutsmuts

edit: net getest. Het werkt dus haha!

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 21:46

Dit topic hoort eigenlijk op forumzaken thuis, maar omdat de uitleg al gegeven is plaats ik hier een slotje.