Verzonden berichten

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Butterfly14

Verzonden berichten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-07 13:25

Heey!

Ik las al een aardig tijdje terug dat de berichten die iedereen heeft (het ging toen over de inbox, maar dat maakt volgens mij niet uit) invloed hebben op de snelheid van bokt.
Nu is bokt momenteel snel, maar omdat zo te houden wil ik het volgende voorstel doen;

Als je een bericht verstuurt moet je aan kunnen geven of je een kopie in de map 'verzonden berichten' wilt hebben.

Ik heb namelijk vaak dat ik berichten die ik verzend helemaal niet daar hoef, maar dat af en toe een bericht wel bewaard moet blijven. Nu moet ik dus berichtje voor berichtje kijken of hij nou weg kan of niet (wat dus veel tijd kost en erg weinig gebeurt (a)), terwijl je anders sowieso alleen de berichten die je wilt bewaren daar komen te staan.
Ik denk dus dat dit een hoop ruimte (en voor mij ook tijd) zou schelen.

Andere mensen met meningen hierover? Lachen

Poiuytrewq

Re: Verzonden berichten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 13:46

Je kunt die hokjes achter je berichtjes aanvinken en dan op Verwijderen klikken. Neemt voor mij niet zoveel tijd in beslag.
Maar om heel eerlijk te zijn hoef ik mijn Verzonden berichten niet te houden, maar moet ze wel keer op keer verwijderen. Als je zo een optie in je UCP kunt kiezen zou dat idd wel fijn zijn

Butterfly14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-07 14:04

Wat ik bedoel met het verwijderen; als ik bijvoorbeeld met iemand afspreek waarmee ik behoorlijk gepb't heb, wil ik het bericht met de preciese afspraken graag bewaren, maar de rest mag dan weg. Dan moet ik dus eerst dat ene bericht gaan zoeken, en dan kan ik de rest pas weggooien, inderdaad met die vakjes. Lachen

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 15:20

Ik vind het een optie. Wat ik ook fijn zou vinden bij de inkomende berichten de "gelezen" knop. Nu verschijnt het bericht direct in de verzonden map van de verzender. Als je bijv. nog op een antwoord zit te wachten van een koop, aspraak oid is het wel fijn om te zien dat diegene het bericht nog niet heeft gelezen.

De meeste mensen kijken er even vluchtig naar en antwoorden pas dagen later, zou hoef je niet de hele tijd heen en weer te PB'en of het berichtje nou is gelezen of niet.

Ik weet niet of er zo'n optie kan op Bokt (op Partyflock iig wel), en het is maar een idee Lachen .

Butterfly14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-07 19:53

Nog meer meningen? Lachen

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 10:59

Geen mening maar een opmerking: De hoeveelheid berichten die je bewaart hebben echt geen invloed op hoe snel bokt is. Dus zo'n functie is niet nodig.

Butterfly14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-07 20:57

Echt niet? Dat is een keer (ook door een mod) in een topic genoemd namelijk!
Dat je het beste je inbox zo leeg mogelijk kon houden omdat anders het geheugen vol zou raken waardoor bokt steeds langzamer zou worden.
Maar, als dat niet het geval is is het meer een overbodige luxe. Lachen

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 20:58

Nee, dan had die mod het bij het verkeerde eind Lachen

Liedje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 22:13

Hmm het klinkt wel logische hoor, maar als Ellende zegt van niet geloof ik haar wel hoor!
Opzich heb ik ook nooit zo last van die dingen, als mijn inbox vol is wis ik alles in 1 keer.. En verzonden berichten, ik zie nu pas dat daar ook een map voor is Nerd