Introtje

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Marjolein84

Introtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-07 12:54

Hey allemaal,

Aangezien ik hier net nieuw ben, zal ik me ff voorstellen!

Ik ben Marjolein, 23 jaartjes oud. Woonachtig in Zoeterwoude (Het Dorp met de beste feesten en het beste bier Tong uitsteken ) Ik werk momenteel bij Cool Cat Fachion bv, maar ben toch wel op zoek naar een andere job.

Ik rij sinds m'n zevende paard en heb sinds mijn negende een Newforest Pony, Elma (Oleander x Til's Floret) genaamd. Met haar heb ik vanaf mijn tiende tot aan mijn zestiende aan dressuur, spring en (oefen) cross wedstrijden gedaan. We zijn zelfs een keer Provinciaal Kampioen geworden!!! Haha! Nu geniet ze van haar welverdiende pensioen op de Vrijhoeve. Ze is ondertussen ook al 23 (we zijn op precies dezelfde datum geboren!) en ze kampt met atrose en gebitsproblemen.

Naast mijn kleine pony heb ik sinds 2 jaar een reus van een KWPN ruin erbij, genaamd Sam (Jazz x Jolie). Hij is ondertussen ook alweer 8 jaartjes oud, en gelukkig eindelijk uit zijn pubertijd. Na veel strubbelingen gaat het nu eindelijk de goede kant uit met ons, maar echt plannen om met hem te gaan starten heb ik nog niet, alles op zijn tijd he Knipoog

Naast al de paardenperikellen vul ik mijn tijd met Reptielen (mijn eigen reptielen verzorgen en voorlichting geven op scholen), mijn hondje, mijn Lover, feesten! Vooral schuurfeesten:p en nog veel meer.

Ben je nieuwsgierig geworden of wil je nog meer weten neem dan gerust contact op OK dan!

Tot Laterzzz

marjolein

MariekeVol

Re: Introtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 08:34

Welkom op Bokt!
Veel plezier hier!
Kijk wel uit want voor je het weet zit je er elke dag een paar uur op Tong uitsteken

Marjolein84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-07 09:53

MariekeVol schreef:
Welkom op Bokt!
Veel plezier hier!
Kijk wel uit want voor je het weet zit je er elke dag een paar uur op Tong uitsteken

Die waarschuwing kwam te laat Haha!

kiss_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 11:54

Pas maar op t is verslaafd! Lachenen welkom natuurlijk! Lovers

_Sammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 12:51

heyy zie deze topic nu pas..
heey er is bijna weer een schuurfeest ga je ook mee doen met de poldercross? ik wel..

xxx zie je in de vrijhoeve pic.,