zelfs voor mod's is het tegenwoordig moeilijk...

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

CM_

zelfs voor mod's is het tegenwoordig moeilijk...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-07 07:43

Eline

Re: zelfs voor mod's is het tegenwoordig moeilijk...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 10:06

Wat is het alternatief volgens jou Crossmonster? Terug naar 10 forums die zo druk zijn dat je topic binnen een half uur op bladzijde 2 staat? Knipoog

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 10:13

Nou... laten we eens beginnen met 50% van alle niet paardengerelateerde fora er uit de gooien Haha! Dat ruimt al aardig op!

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 10:26

SuperPepeijn schreef:
Nou... laten we eens beginnen met 50% van alle niet paardengerelateerde fora er uit de gooien Haha! Dat ruimt al aardig op!

*LOL* Ik denk dat daar héél veel bokkers op tegen zijn. Ik zelf ben daar ook tegen, ik post meer op het niet paardengerelateerde fora dan het paardengedeelte. Dus of dat iets zal worden vraag ik me af Haha!

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 10:28

Mods zijn ook maar mensen die fouten kunnen maken. Knipoog

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 10:29

Het is maar wat de visie is van bokt. Wil je een paardenforum of een algemeenforum met wat paardenspul erbij.

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 10:30

Ik vind het zo wel goed, met alle fora. Zo heeft iedereen wat. Als je niet naar de algemene fora wil moet je daar niet naar toe gaan en andersom.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-07 13:18

Tellie schreef:
Mods zijn ook maar mensen die fouten kunnen maken. Knipoog

ik doel ook niet op mods die fouten maken,

maar er wordt zo hard gemopperd op ons als we iets fout plaatsen,
maar iets goed plaatsen is gewoonb erg moeilijk geworden, dat wil ik ermee zeggen

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 15:09

Gemopperd als er iets fout geplaatst wordt?

Als je ergens een topic plaatst, wat er eigenlijk helemaal niet thuis hoort word het doormiddel van [XX] > [XX] verplaatst. Naar mijn idee komt daar weinig tot geen gemopper bij kijken. Misschien kun je me per pb een voorbeeld geven van dat gemopper, crossmonster? Lachen

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 15:11

Ik vnid het zelf soms ook moeilijk in welke hij nou moet, als ik het echt niet weet plof ik het meestal in Het leven zonder paarden Tong uitsteken

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 16:24

SuperPepeijn schreef:
Het is maar wat de visie is van bokt. Wil je een paardenforum of een algemeenforum met wat paardenspul erbij.

of een forum met paardenmensen over wat ons interesseert ?

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 17:46

SuperPepeijn schreef:

Maakt niet uit hoor de topics worden toch wel gepost... Of het nou op LZP is of op JH of.... En iedereen wilt reacties op zijn of haar topic, als die binnen idd een half uur op pagina 2 of 3 staat schiet dat natuurlijk niet op!
Je kunt wel dingen verbieden maar dat schiet niets op

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 19:17

fouten worden gemaakt, niets aan te doen Lachen
Om nu direct alle niet paardgerelateerde fora te verwijderen hoeft van mij niet Lachen ik zit eigelijk alleen maar meer op die topics.

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 20:54

Tuurlijk worden fouten gemaakt moddies zijn ook niet perfect. Maar subfora moeten zeker blijven staan, zie argument van Ellende.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 22:45

Soms worden er onderwerpen geopend die op een aantal verschillende fora geplaatst zouden kunnen worden maar op geen van die fora precies passen. Dat los je niet op door de algemene fora van Bokt te halen, daar speelt dat probleem namelijk veel minder omdat het bijna altijd over paardgerelateerde onderwerpen gaat.

Een oplossing zou zijn dat we voor zo'n specifiek onderwerp een apart subforum kunnen maken. Het probleem is dan dat je door de subforabomen het bos helemaal niet meer ziet en dat er op zo'n subforum maar één of twee topics komen.

We zullen dit soort onderwerpen ook in de toekomst wel op Bokt tegenkomen en we zullen dan ook wel eens worstelen met het meest geschikte forum. Gelukkig maar, totale perfectie is ook zo saai.

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 22:46

Bokt groeit, er zijn meerdere fora, iedereen heeft zo zijn eigen mening waar het hoort en waar niet.
Ik vind het er wel grappig uit zien zo. Huilen van het lachen

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 20:02

Edda schreef:
SuperPepeijn schreef:

*LOL* Ik denk dat daar héél veel bokkers op tegen zijn. Ik zelf ben daar ook tegen, ik post meer op het niet paardengerelateerde fora dan het paardengedeelte. Dus of dat iets zal worden vraag ik me af Haha!

tsja het is maar hoe je het bekijkt het is en het blijft toch echt een paardenforum....

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 09:56

Klopt, Casperrrr (met hoeveel rrrr-en moet dat nou Clown ), maar zelfs paardenmensen praten ook graag wel eens over iets anders dan paarden en niet alle paardminded mensen hebben genoeg stof, kennis of wat dan ook om elke dag alleen maar over paarden te praten. De overige fora zijn ontstaan uit behoefte en gezien de drukte daar is die behoefte er nog steeds Lachen .

En ja, soms is het best lastig waar je iets nu moet plaatsen, gelukkig blijken de moddies ook gewoon mensen te zijn die fouten maken Lachen . Gemopper over verkeerd geplaatste topics ben ik tot nu toe nog niet tegengekomen eigenlijk, ook niet op de modfora zelf, in tegendeel juist Lachen .