Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dat ruimt al aardig op! SuperPepeijn schreef:Nou... laten we eens beginnen met 50% van alle niet paardengerelateerde fora er uit de gooienDat ruimt al aardig op!
Ik denk dat daar héél veel bokkers op tegen zijn. Ik zelf ben daar ook tegen, ik post meer op het niet paardengerelateerde fora dan het paardengedeelte. Dus of dat iets zal worden vraag ik me af
Tellie schreef:Mods zijn ook maar mensen die fouten kunnen maken.
SuperPepeijn schreef:Het is maar wat de visie is van bokt. Wil je een paardenforum of een algemeenforum met wat paardenspul erbij.
SuperPepeijn schreef:Nou... laten we eens beginnen met 50% van alle niet paardengerelateerde fora er uit de gooienDat ruimt al aardig op!

ik zit eigelijk alleen maar meer op die topics.
Edda schreef:SuperPepeijn schreef:Nou... laten we eens beginnen met 50% van alle niet paardengerelateerde fora er uit de gooienDat ruimt al aardig op!
Ik denk dat daar héél veel bokkers op tegen zijn. Ik zelf ben daar ook tegen, ik post meer op het niet paardengerelateerde fora dan het paardengedeelte. Dus of dat iets zal worden vraag ik me af
), maar zelfs paardenmensen praten ook graag wel eens over iets anders dan paarden en niet alle paardminded mensen hebben genoeg stof, kennis of wat dan ook om elke dag alleen maar over paarden te praten. De overige fora zijn ontstaan uit behoefte en gezien de drukte daar is die behoefte er nog steeds
.
. Gemopper over verkeerd geplaatste topics ben ik tot nu toe nog niet tegengekomen eigenlijk, ook niet op de modfora zelf, in tegendeel juist
.