Gebruikers die alleen op EA posten

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nijn

Gebruikers die alleen op EA posten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-07 10:27

Ik zie steeds vaker gebruikers voorbij komen die enkel lid worden om op EA (Commercieel) te posten. Is het niet (meer) nodig om eerst 25 nuttige paardenposts te hebben voordat hier gepost mag worden?
Op deze manier begint bokt steeds meer een vervanging te worden voor marktplaats wat mij niet de bedoeling lijkt..

Eleionomae

Re: Gebruikers die alleen op EA posten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 13:38

ja dat viel mij laatst ook op Lachen ik dacht indd ook dat je daar eerst zoveel posts voor moest plaatsen..

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 13:43

Zie http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=69&t=564536.

Citaat:
5. Het aanbieden van advertentie mogelijkheden is op dit moment geen primair doel van Bokt.nl. Derhalve zijn deze forums voornamelijk gericht op de gebruikers van Bokt.nl. Om de forums ook daadwerkelijk te beperken tot de gebruikers van Bokt kunnen alleen mensen met meer dan 25 berichten advertenties plaatsen (voor EA-CO zijn geen 25 berichten nodig). Het plaatsen van advertenties buiten de EA forums of het plaatsen van 25 onzinnige berichten om toch een advertentie te kunnen plaatsen is niet toegestaan. Het is niet toegestaan om advertenties voor derden te plaatsen, behalve verkoop van paarden. Deze kunnen dan enkel worden aangeboden op EA-CO zodat het voor de overige bokkers duidelijk is dat het niet je eigen paard betreft.

Het hoe en waarom deze beslissing genomen is weet ik niet, dat was voor mijn tijd en ik ben geen EA mod.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 13:25

Neonlight schreef:
Zie http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=69&t=564536.

Citaat:
5. Het aanbieden van advertentie mogelijkheden is op dit moment geen primair doel van Bokt.nl. Derhalve zijn deze forums voornamelijk gericht op de gebruikers van Bokt.nl. Om de forums ook daadwerkelijk te beperken tot de gebruikers van Bokt kunnen alleen mensen met meer dan 25 berichten advertenties plaatsen (voor EA-CO zijn geen 25 berichten nodig). Het plaatsen van advertenties buiten de EA forums of het plaatsen van 25 onzinnige berichten om toch een advertentie te kunnen plaatsen is niet toegestaan. Het is niet toegestaan om advertenties voor derden te plaatsen, behalve verkoop van paarden. Deze kunnen dan enkel worden aangeboden op EA-CO zodat het voor de overige bokkers duidelijk is dat het niet je eigen paard betreft.

Het hoe en waarom deze beslissing genomen is weet ik niet, dat was voor mijn tijd en ik ben geen EA mod.

Ik neem aan daarom... Vooral om de 'leuk paardje' en 'erg voor je' reacties tegen te gaan. Maar ik vind het het ook raar, want bokt is wel een paardenforum en geen adverteerforum. Ik vraag mij dan af wat die mensen hier dan te zoeken hebben?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 13:26

Ik vind het ook vervelend dat bokt af en toe meer op marktplaats begint te lijken dan op een paardenforum.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 14:14

A_lette, ik doelde met mijn laatste regel eigenlijk op de regel voor commerciele gebruikers, dat die niet eerst 25 nuttige posts hoeven te hebben. Knipoog Dat was immers de vraag of dat klopte. Voor niet-commerciele gebruikers was het inderdaad om de reden die je vetgedrukt hebt.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 17:54

Bokt is gratis en gratis is leuk voor verkopers.

Overigens houd ik er ook niet van als er in een advertentie meteen de link naar Marktplaats wordt gegeven.

Maar het stadium dat EA voor Bokkers onderling was en dat dit meer vertrouwen zou geven zijn we allang gepasseerd (helaas).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 14:13

Advertenties op Bokt moeten gewoon een nette advertentie zijn, het linken naar een andere verkoopsite, of alleen een foto-album is bijvoorbeeld niet toegestaan. Daar mogen jullie gerust op TEM'en en dan worden ze verwijderd als je ze eens tegenkomt.