Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
fjordnina schreef:Ik vind het pure onzin. Een subforum voor merken? Nu moet het niet gekker worden.
fjordnina schreef:Ik vind het pure onzin. Een subforum voor merken? Nu moet het niet gekker worden.
magda_90 schreef:Nu mijn idee:
Dat er bv bij [HAR] een algemeen topic wordt aangemaakt waar bv een lijst staat met merken zoals HH, BR, HKM, Anky, Pk etc en als je daarop klikt dat je dan duidelijke foto's met de betreffende kleur ziet.
magda_90 schreef:Dat er bv bij [HAR] een algemeen topic wordt aangemaakt waar bv een lijst staat met merken zoals HH, BR, HKM, Anky, Pk etc en als je daarop klikt dat je dan duidelijke foto's met de betreffende kleur ziet.
_Nicky schreef:Lijkt me overbodigVoor Anky kleuren etc. is de site http://www.ankypads.tk er, voor andere setjes en kleuren is de setjessite er. Bovendien zijn er topics met de nieuwe collecties en het HK setjestopic is er.
Een sticky zou wel handig zijn.
Elles schreef:magda_90 schreef:Dat er bv bij [HAR] een algemeen topic wordt aangemaakt waar bv een lijst staat met merken zoals HH, BR, HKM, Anky, Pk etc en als je daarop klikt dat je dan duidelijke foto's met de betreffende kleur ziet.
Is dit niet héél simpel op te lossen door gewoon naar die sites te linkenScheelt een boel werk, want alles staat daar al gewoon op. Handmatig bijhouden met foto's en alles, lijkt me echt geen doen