Ik had een interessant topic gezien op "rijtechnische problemen". Maar omdat ik ik vierkante ogen krijg van al dat computeren en ik het eens helemaal op mijn gemak zou willen lezen. Had ik graag een print gemaakt van het topic.
Ik heb ooit al eens iets van deze site afgedrukt: gewoon met de rechter muisknop 'afdrukken' gekozen en toen is de achtergrond niet meegekomen, maar de usericons wel.
Maar eigenlijk wil ik alleen de teksten hebben en eventueel wie ze geschreven heb. al de rest (kleurenplaatjes, overdreven open ruimtes, kaeders en zelfs slogans onder de teksten) heb ik eigenlijk niet nodig.
Nu heb ik één pagina van het interessante topic naar Word gekoppiëerd, maar dat programma verstaat er niet van, zeg maar. Heel de achtergrond van het bestand is meegekomen en de tekstjes zijn op een rare manier geschikt. Ik kan er zelf niet aan uit. Kortom: het is bijna ondoenbaar om het topic met Word te reduceren tot een hele droge, printvriendelijke versie.
Mijn vraag is: hoe kan ik wel een topic printen zonder al te veel inkt- en bladverspilling?