Hoi hoi,
Ik ben Astrid, 19 jaar oud en ik studeer biologie in Nijmegen. Ik ben geboren en getogen in Losser (een plaatsje bij Enschede). Hier ben ik mijn paardrijcarriere begonnen bij een manege en toen ik 9 was kreeg ik een eigen pony
. Toen een 3-jarige bijna groene D-pony met de naam Contiki. Omdat dit in het begin soms nogal moeizaam ging heb ik nog een tijdje op een 22-jarige C-pony, Stormer, gereden die wat meer ervaring had. Met deze pony heb ik het L-springen uitgereden maar ben niet in de M gestart vanwege zijn leeftijd. Tegen die tijd ging het een stuk beter met Contiki en met hem heb ik het L-springen behaald en Z2 dressuur
. Mijn laatst jaar bij de pony's heb ik ook nog met de oude D-pony van mijn broer in de Z1 gereden. Toen ik niet meer mocht starten bij de pony's zijn ze verkocht en ze staan nu in Duitsland. (C-pony'tje was al eerder weg en geniet nu van zijn pensioen)
Ik heb toen nog enkele maanden op een paard van iemand gereden maar daar ben ik mee gestopt toen ik ging studeren.
Ik mis het hele paarden gebeuren wel heel erg en daarom zit ik hier nu op Bokt! Ik wil wel weer graag gaan rijden hier in Nijmegen maar heb daar alleen geen paard voor, dus als je nog wat weet?
Groetjes Astrid