En dan lees ik wel eens een vraag waarbij ik denk, goh, die staat verkeerd en tem dat.
Meestal is dat dat binnen korte tijd verplaatst.
Ook als ik bijv zie dat er al een lopend topic over is, tem ik dat en meestal volgt er snel een slotje.
Nu tem ik dus net als bij de rest van bokt, ook wel eens bij western.
Echter lijkt het wel of daar andere regels zijn.
ER word niets verplaatst, ook al gaat het over de bodem van een bak, wat geen sliding bak is.
Gaat het over halsters in de wei of dat veilig is, lijkt me niet anders dan alle andere rassen paarden.
Of als het gaat over dressuur vs western
Als je er dan een opmerking over maakt krijg je vage smoezen waarin je zelfs de ergenis bemerkt van de mods.
Je krijgt als mod als er een tem staat een groot uitroepteken in beeld.
Daar kun je onmogelijk over heen kijken.
Je hebt als mod allemaal je eigen stukje wat je mod, dus dat moet je dan zien als je online bent.
Ondertussen heb ik begrepen dat er achter de schermen wat veranderd is, sinds wij als gewone gebruiker onze tems ook kunnen zien.
Eerst zag je als mod alle tems, ook van de forums waar je niet modde. Dan moest je in een soms lange lijst je eigen tems eruit pikken.
Ik heb begrepen dat je nu meteen je eigen tems ziet.
Onmogelijk dus om het smoesje, ik heb het niet gezien te gebruiken.
En of iemand online is geweest kan iedereen wel zien

Ik heb dit al aangekaart via tem, maar krijg geen antwoord erover. Ook niet een kort antwoord, we hebben het in de groep gegooid..dus dan maar zo.
Waarom hoeft western niet te voldoen aan de regels die algemeen gelden op bokt?
Waarom mag een mod op die manier zijn eigen regeltjes maken en tems gewoon volkomen negeren (en nee geen smoes dat het niet zo is, dat is onmogelijk)
En dit is niet bedoeld om te zeiken, maar duidelijkheid te krijgen op mijn vraag