Citaat:Het grootste aantal gebruikers online was 1415 op 20 mei 2007 20:15
Jeej, weer een nieuw record! Was al weer even geleden!
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Citaat:Het grootste aantal gebruikers online was 1415 op 20 mei 2007 20:15
Revanches schreef:Was ik er toen bij?
Bentuh schreef:oke dus sommige lezen echt alleen maar mee..
kan bokt daar niet wat aan doen? denk dat veel mensen ook alleen maar foto's kijken ofzo..
daantjuhhh schreef:Ik vind wel dat ze degene met 0 berichten die ook al een jaar niet online zijn geweest wel eens mogen wissen.
Zo kan ik heel moeilijk een variant op mijn naam maken omdat er heel veel varianten al bezet waren door mensen die 1 x online zijn geweest en daarna nooit meer!
Elessar schreef:daantjuhhh schreef:Ik vind wel dat ze degene met 0 berichten die ook al een jaar niet online zijn geweest wel eens mogen wissen.
Zo kan ik heel moeilijk een variant op mijn naam maken omdat er heel veel varianten al bezet waren door mensen die 1 x online zijn geweest en daarna nooit meer!
Daar ben ik het mee eens. Er zijn ook mensen die alleen een account aanmaken zodat zij overal mee kunnen lezen, berichten na kunnen zoeken en pb's kunnen verzenden. Verder voegen zij imo niets toe aan dit forum.
daantjuhhh schreef:Dat vind ik niet erg.
Maar als mensen zich aanmelden en vervolgens nooit meer online komen (dat betekend dat ook niet meelezen) of op de site komen.. die mogen wel gewist worden!
Degene die regelmatig online komen zonder te plaatsen moeten dat gewoon kunnen doen.
Ik vind niet dat je verplicht bent om te reageren.
Maar ik vind als je een account maakt je wel af en toe online moet komen.
En niet alleen een account aanmaken en vervolgens nooit meer de site bezoeken!
daantjuhhh schreef:Ik vind wel dat ze degene met 0 berichten die ook al een jaar niet online zijn geweest wel eens mogen wissen.