Veel relatietopics op Algemeen?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

MacavityL

Veel relatietopics op Algemeen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-07 15:30

Een tijd geleden werd er tegengestemd door het modteam om een forum "sex en relaties" in het leven te roepen omdat dit niet op bokt zou horen (waar ik het eigenlijk wel mee eens ben). Sindsdien (of eigenlijk daarvoor al) worden topics die over sex gaan gesloten met een link naar het huiskamer topic. Topics die over relaties gaan blijven open en daar wordt Algemeen nu mee overspoelt, wat tenkoste gaat van andere Algemeen topics.

Een impressie van de eerste pagina:
viewtopic.php?f=2&t=776351
viewtopic.php?f=2&t=776505
viewtopic.php?f=2&t=776448
viewtopic.php?f=2&t=773252
viewtopic.php?f=2&t=769924
viewtopic.php?f=2&t=774593
viewtopic.php?f=2&t=775782
viewtopic.php?f=2&t=772803

Wat is nu het beleid hierover?

Veirl

Re: Veel relatietopics op Algemeen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 19:16

Wel eens op JH gekeken? Clown Daar zijn er meer. Vork

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 20:34

Veirl schreef:
Wel eens op JH gekeken? Clown Daar zijn er meer. Vork

ROFL

Het lijkt inderdaad alsof het er steeds meer worden...
ik ben wel benieuwd wat andere bokkers hierover denken.

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 21:56

Persoonlijk vind ik een paardenforum niet de geschikte plaats voor dit soort topics.
Maar als het dan toch moet waarom niet 1 groot relatietopic, waar gelijkgezinden elkaar kunnen vinden.
Net als het sekstopic.

Hier nog een voorbeeld, ik klikte het achteloos aan.
viewtopic.php?f=2&t=776782

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 22:02

ik vind die topics altijd erg leuk/grappig om te lezen en zou het erg jammer vinden als het in een algemeen topic zou moeten, dan zou ik het nooit meer lezen.
word er ook een beetje moe van dat mensen steeds maar opperen om dingen in een 'algemeen' topic te gaan stoppen of zeggen dat een paardenforum daar niet de plek voor is, schaf dan álles wat niet paardgerelateerd is maar af wat mij betreft....

Ziiggy__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 22:05

Tja,, dat het niet echt op bokt hoort oké, maar er zijn ook andere topics die ook niet echt op bokt horen,,, En ik denk niet dat het de bedoeling is om bokt, echt helemaal paarden te maken andere interesses mogen ook besproken worden vind ik.. Het is toch fijn dat je ergens je hart kun luchten denk ik, als je het niet tegen iemand anders kan zeggen dat is zo veel makkelijker via internet, en je krijgt een steuntje in de rug, dus ik zeg daarom ook waarom niet.. Het zou mischien makkelijker zijn om een centraal topic te maken maar dat word denk ik veel te onoverzichtelijk, en op sommige problemen zou dan niet gereageerd worden terwijl hun ook op een reactie wachten, ook zal het denk ik veel off-topic gaan..
En ik vind die topics ook altijd wel interessant, in een centraal topic zou ik het ook niet meer bij kunnen houden die gaan meestal zo snel..

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 10:52

Centrale topics worden overspoeld en/of na een tijdje toch een stukje besloten.

Ik heb al eerder vóór een Subforum met relatie dingen gestemd, maar dat werd toen ook van de baan geveegd

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 11:52

Misschien verdwijnt het wel weer na een tijdje.
Het probleem in een centraal topic is, is dat er niet naar iedereens verhaal wordt geluisterd. Dus als het dan apart moet worden gezet, dan maar in een subforum.
Maar van mij hoeft het opzich niet, ik scroll wel verder. Haha!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 11:54

Echwel schreef:
Persoonlijk vind ik een paardenforum niet de geschikte plaats voor dit soort topics.

Joh... is dit een paardenforum dan? Ik dat gewoon een algemeen forum voor alles wat los en vast zit.... Gestoord Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 14:16

Viel me idd net ook al op op Algemeen & Jeugdhonk. Denk ook niet dat een 'centraal' topic daar de meest geschikte plek voor is, dan word er niet écht naar iedereens verhaal gekeken maar over een deel heen gelezen. Een subforum lijkt me toch echt de beste uitkomst, iedereen kan zijn/haar verhaal kwijt en dr word echt naar gekeken, en op algemeen / Jeugdhonk komen weer topics die normaal gesproken zouden zijn bedolven onder allerlei relatietopics. Ja

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 14:22

Wat moet er volgens de TS dán geplaatst worden. Het merendeel van de posters op bokt is 15-16-17 jaar en dan zit je nog wel eens in een relatiedipje.

Gewoon door scrollen en niet moeilijk over doen.

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 11:08

Nee maar het is jammer dat de andere vragen op LZP over bijvoorbeeld een burenruzie, informatie over huur, leningen en auto's ondergesneeuwd word door: wat moet ik doen, hij heeft een ander, ik heb 2 andere, enz Clown

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 11:12

ik vind zowiezo tegenwoordig dat het lijkt of LZP een grotere overhand krijgt dan LMP zeg maar... En daar is bokt niet voor bedoelt, of althans, in 1e instantie niet

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 11:15

Zo erg vind ik het niet. Ik zie mijzelf niet hele dagen op bokt over paarden te praten en discuseren, ik houd ook wel eens van een normaal gesprek over relaties. En zo vind ook ik het fijn om een topic over datgeen waar ik mee zit te openen. Dat is bij mij de reden dat ik bokt zo leuk vind; het hoofdonderwerp is paarden, maar je hebt ook leven zonder paarden..dus wordt het niet eentonig. Dat er zoveel van dezelfde topics zijn, achja.. je kunt ook gewoon op de paarden blijven en de topics waarvan je kan zien dat het niet over paarden gaat, niet aan klikken. We moeten elkaar wel een beetje tegemoet komen.

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 11:16

stef schreef:
ik vind zowiezo tegenwoordig dat het lijkt of LZP een grotere overhand krijgt dan LMP zeg maar... En daar is bokt niet voor bedoelt, of althans, in 1e instantie niet

Beter dat men blijft posten in LZP, dan dat ze het leven even helemaal niet meer zien zitten en niet meer op bokt komen. Dat ze in LZP posten betekent niet dat LMP niet interessant meer is voor de mensen, ze hebben gewoon niet genoeg om te melden.

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 12:04

stef schreef:
Joh... is dit een paardenforum dan? Ik dat gewoon een algemeen forum voor alles wat los en vast zit.... Gestoord Knipoog
Afgod

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 13:31

De échte paardenliefhebber blijft toch zeker op de paarden gerelateerde forums....offe .... Haha! Knipoog

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 13:34

Ik vind sommige topics op AM wel een prettige afwisseling, af & toe zijn ze een prima bron van vermaak en sta ik ervan versteld dat men zulke persoonlijke zaken op internet zet. Clown

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 14:22

Ik kom geloof ik niet eens buiten de HK en de paardengerelateerde forums Haha!. Maar je kan niet het éne onderwerp toestaan en het andere niet. Maak een keus: óf alleen paardenzaken, óf het mag over alles gaan (binnen de fatsoensnormen uiteraard Knipoog )

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 14:41

Tja, zo kun je bijna alle forums sluiten want er zijn er vele die niets met paarden te maken hebben.

Ik zou ook niet weten welke onderwerpen anders op LZP thuishoren, die niet onder MW of FZ of TVB thuishoren..

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 14:44

Je kan je afvragen of het wel verstandig is relatieadvies te vragen op een forum waar er kennelijk zoveel relatieproblemen zijn Haha!

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 15:03

SuperPepeijn schreef:
Je kan je afvragen of het wel verstandig is relatieadvies te vragen op een forum waar er kennelijk zoveel relatieproblemen zijn Haha!

Maar als iemand zonder relatieproblemen smul ik er af en toe wel van. Knipoog Haha! Maar idd raken de algemene zaken wel een beetje ondergesneeuwd zo. Misschien toch een forum met relatie openen?

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 15:48

SuperPepeijn schreef:

ROFL

T viel mij ook al op al die topics, misschien is het de tijd van het jaar?

Ik stoor me er verder niet aan, wellicht moet er wel op worden gelet dat dergelijke topics niet het LZP forum ondersneeuwen.

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 16:10

Ik stoor me er niet aan Lachen

Ik kom meer op LZP dan andere topics. Elk relatieprobleem is anders.. En na zoveel jaren bokt heb ik alle paardenproblemen ook wel een keer gezien Tong uitsteken

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 16:43

Bienotje schreef:
Tja, zo kun je bijna alle forums sluiten want er zijn er vele die niets met paarden te maken hebben.

Ik zou ook niet weten welke onderwerpen anders op LZP thuishoren, die niet onder MW of FZ of TVB thuishoren..

mag van mij ook hoor, bokt is en blijft een paardenforum