Ik wil me even voorstellen, mijn naam is Debbie a.k.a Purny Ik ben 23 jaartjes oud en ik ben 1.65 klein Ik rij ook paard in Den Haag bij Manege Berestein en ik rij altijd op me lieve schattige Good Fellow. Verder ben ik nu ook bezig met werkzoeken aangezien dat moeilijk is, en met mijn rijbewijsje voor een autootje. Mijn theorie heb ik al gehaald, nu de praktijk nog. Over me andere beessies. Ik heb een 12 jarige hond, genaamd Snuf en een Noorse Boskat genaamd Misty. En ik heb 2 cavia's genaamd Ren en Stimpy. Dit was het wel zo ongeveer over mij
Heey Gezellig dat je er ook bent. Het is erg verslavend hoor, en soms is bokt heel ingewikkeld aangezien alles altijd maar weer veranderd.. Maar goed Veel succes en veel plezier Maar dat gaat zeker lukken
Hey mensjes ik ben ook nieuw hier! Als je meer wil weten, bekijk dan mn (nog wat saaie) profiel maar ...Maar ik wilde vragen: hoe kan je foto's op je profiel zetten? Dat zou t heel wat leuker maken maar ik heb geen idee hoe t gaat; dit kan ook aan mij liggen, ik ben niet al te technisch...