Aangezien in het topic "hengst doodt pasgeboren veulen" een filmpje werd verwijderd dat als schokkend kan worden ervaren, met name voor de minderjarige bokkertjes, en er verwezen werd naar de regels op Links.
Ik dus die regels even doorgenomen, zie ik daar dat onderwerpen als dierenmishandeling, sex door dieren ed niet gewenst zijn.
Als je even door links bladert, kom je de ene na de andere smakeloze link tegen. Staat soms al in de topictitel, "Minimishandeling" bijv.
De meest bizarre filmpjes, waaronder een kindje dat door een cobra wordt gebeten, minis waar volwassen mannen op karren, meisjes die hun vader bellen omdat ze geblowt hebben op school, enz mogen wel?
Waarom? Omdat op al die filmpjes een hoop gelachen wordt?
Ik wil hier toch even neerleggen dat ik dit boktbeleid hypocriet vind.
We mogen dertienjarige meisjes dus niet uit hun mylittlepony fantasie over de paardenwereld halen,maar ze wel confronteren met drugs en ze een totaal verknipt beeld geven van wat leuk is in de omgang met dieren?
Als een filmpje over een puur natuurlijk fenomeen al te schokkend is, modereer Links dan ook gelijk wat strakker.

Dat bokt een beleid hanteert dat geweld uitsluit kan ik respecteren, maar niet als dat betekent dat "geweld van dieren" onderling véél zwaarder wordt gewogen dan geweld van mensen tegen dieren of mensen onderling.