Ik zie/heb al een aantal topic's. Die nu zo ong. klaar zijn. En al een tijdje staan te wachten om naar de wiki te verhuizen.

iig, Groetjes, Soet.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Shadow0 schreef:Een algemene opmerking over de artikelen: zorg dat deze ook echt klaar zijn om geplaatst te worden. Dus gecontroleerd op taal en spelling, nette indeling in secties en alinea's etc.
Voor de mensen met schrijftoegang: het is handig om nog even te controleren of het er goed uitziet. En het liefst zouden passende links en categorieen ook al mooi zijn
Daarnaast nog een opmerking over de inhoud: probeer de zaken objectief te houden, en niet teveel uit te leggen 'hoe het zou moeten', omdat dat iets is wat erg kan verschillen van methode tot methode. Er is niet 1 goede manier om overgangen te rijden bv, denk maar aan het verschil tussen western en engels.
Vjestagirl schreef:Zo, enthousiastelingen! IK ga eens ff m'n best doen!
Hoefijzers staat er al op! Volgende!
Longeren aan de dubbele longe staat erop onder longeren! Volgende!
Paardengeluiden waag ik me niet aan, sorry.
Afwijkende beenstanden is het aanpassen van een bestaand stuk, ga ik doen als ik de kant en klare topics erop heb.
Prijzen schaal staat erop, in wedstrijden
Lichtrijden doe ik als ik kan verzinnen waar het bij in moet, of dat het een eigen topic verdiend.
Doorzitten hetzelfde verhaal
Overgangen staat erop!
Beenhulpen gaat er morgen op, als onderdeel van hulpen
Ik plaats nu alleen tekst, ik doe geen spallings en gramatica check. Ik pak uit ieder stuk de laatste versie. Prijzenschaal heb ik aan moeten passen ivm schermbreedte.
De schuingedrukte wiki's hierboven staan er dus nog niet op, en kunnen eventueel door andere schrijvers geplaatst worden.
Soet schreef:Super dat mensen willen helpen, met de niet-wiki schrijvers hun artikelen er op te zetten!