tem

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ninaricci85

tem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-07 21:47

ik tem regelmatig even over topics die niet goed staan over waar wat mee gedaan moet worden. soms vink ik ook het vakje aan laat het me weten als er wat mee gedaan word aan maar ik hoor nooit niks terug over dat topic. zouden jullie daarop willen lette??

Anoniem

Re: tem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 21:57

Ik wel, maar staat er niet bij 'gebruikerspaneel' het blad tip een mod? Daar hoort dan ook een reactie bij te staan Lachen

gr [***]

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 22:13

lonneke schreef:
ik tem regelmatig even over topics die niet goed staan over waar wat mee gedaan moet worden. soms vink ik ook het vakje aan laat het me weten als er wat mee gedaan word aan maar ik hoor nooit niks terug over dat topic.

Eerlijk gezegd meld ik sowieso niks terug over topics die alleen verplaatst moeten worden Nagelbijten / Gniffelen Knipoog
Je krijgt wel automatisch een melding dat de TeM is behandeld, je mag dan aannemen dat het betreffende topic verplaatst is. Anders is dat het enige moment dat ik (persoonlijk) wél wat zou terugmelden naar de TeMmer. Maar anders dus niet.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 22:24

Elles schreef:
Eerlijk gezegd meld ik sowieso niks terug over topics die alleen verplaatst moeten worden Nagelbijten / Gniffelen Knipoog Je krijgt wel automatisch een melding dat de TeM is behandeld, je mag dan aannemen dat het betreffende topic verplaatst is. Anders is dat het enige moment dat ik (persoonlijk) wél wat zou terugmelden naar de TeMmer. Maar anders dus niet.

Je krijgt geen bericht meer dat je TeM is behandeld, maar de TeM wordt verschoven van de 'Open meldingen' naar 'Gesloten meldingen'. Ik krijg meestal trouwens wel een reactie terug Lachen (Hoewel dat voor verplaatsingen niet nodig is, wel gezellig Knipoog )
Als het topic wordt verwijderd (niet naar MH maar met het kruisje) verdwijnt volgens mij ook de aanhangende TeM. (Dat kan ik niet echt controleren, maar er is een keer een TeM van mij volledig verdwenen, en dat was typisch zo'n post die je niet helemaal naar de MH gaat verplaatsen, ik meen iets van een spammer midden in een topic ofzo)

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 22:26

Weet je zeker dat je geen reactie krijgt? Dat krijg je dus niet meer via de pb maar idd via het gebruikers paneel, links onderin kan je kijken naar openstaande meldingen of gesloten meldingen, daar kan je de reacties lezen (misschien wist je dit allang dan is dit voor de mensen die het nog niet wisten Haha! )

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-07 22:40

uhhh wat houden die 'gesloten'meldingen dan in? ik zie nu idd een hele rij 'gesloten'meldingen staan maar weet niet wat ik ermee kan. soms heb ik wel eens bij een topic dat ik twijfel of het topic idd verplaatst moest worden, dat zou ik dan graag wel terug horen van een mod zodat ik de volgende keer weet of ik moet temmen of niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 22:41

Als je dan op de titel van de tem klikt kan je een reactie zien (als er een reactie is)

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-07 22:47

nielsd schreef:
Als je dan op de titel van de tem klikt kan je een reactie zien (als er een reactie is)

heeyuyyy bedankt, dit heb ik nooit geweten. had idd een reactie op mijn tem.. is wel zo handig als je zelf ergens aan twijfelt Knipoog

edit: zie nu zelfs een hele zooi reacties op mijn tems. nooit geweten hoe die functie werkte. bedankt nielsd

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 09:28