Advertenties bij paarden/pony's te koop aangeboden

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

josie

Advertenties bij paarden/pony's te koop aangeboden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-07 16:58

Kunnen de verkochte paarden en pony niet verwijderd worden uit de rubriek paarden en pony's?
Scheelt je een hoop verkeerde advertenties aanklikken, die met een slotje er op.

none

Re: Advertenties bij paarden/pony's te koop aangeboden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 17:28

Ik snap je probleem eigenlijk niet zo goed Bloos
De advertenties met een slotje erop hoef je toch niet aan te klikken? Ze staan onderaan de pagina en je kan al zien dat er een slotje op staat, als dat ziet weet je dat het paard al niet meer te koop is.

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 19:51

Slotje zie je er idd voor staan, dus snap het probleem ook niet zo. Tong uitsteken

josie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-07 20:19

Het maakt het geheel zo onoverzichterlijk, het lijkt me veel overzichtelijker als er allleen advertenties staan die gelden, dat zoekt ook veel makkelijker.
Zo kijk ik b.v. niet naar de slotjes, maar kijk wat er in de titelnaam vermeld staat en als mij dat aan staat klik ik het aan, en dan zie pas (te laat) dat er b.v. een slotje op zit, dan had die advertentie ook heel best verwijderd kunnen worden, want die pony / paard is toch niet meer te koop.

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 20:21

josie schreef:
Het maakt het geheel zo onoverzichterlijk, het lijkt me veel overzichtelijker als er allleen advertenties staan die gelden, dat zoekt ook veel makkelijker.
Zo kijk ik b.v. niet naar de slotjes, maar kijk wat er in de titelnaam vermeld staat en als mij dat aan staat klik ik het aan, en dan zie pas (te laat) dat er b.v. een slotje op zit, dan had die advertentie ook heel best verwijderd kunnen worden, want die pony / paard is toch niet meer te koop.

Tja, dan wordt het dus toch beter opletten want bokt heeft het naar mijn idee al druk genoeg.

josie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-07 20:26

en daar komt nog bij dat er vaak al ponuy's / paarden verkocht zijn, terwijl daar geen slotje op zit en daar wordt dan ook niet naar gevraagd, dus ben je verplicht, als je interesse hebt voor dat dier, om alles te lezen, en dan aan het eind er achter te komen dat het dier al verkocht is.
Zou toch anders kunnen?

none

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 20:30

josie schreef:

Slotjes staan nu al onderaan, dat is dus al erg overzichtelijk Knipoog Het onderste gedeelte kan je dan gewoon overslaan.
En dat je zegt dat sommige al verkocht zijn maar geen slotje op staat houd je toch. Ookals je ze verwijderd als ze verkocht zijn, dan blijf je houden dat er advertenties blijven staan.

Ik vind het eigenlijk niet nodig Bloos Vind het soms ook leuk om naar die verkochte paarden te kijken.

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 23:11

Eerst was het zo dat je je eigen EA advertenties kon sluiten als het artikel/paard al verkocht was. Misschien komt dat ook nog wel terug.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 10:04

Tja, of je stuurt een mod een pb of je TEMt je topic met de melding dat er een slotje op kan, hoef je hem zelf niet te sluiten en het slotje komt vanzelf.
Onoverzichtelijk? Nee hoor, topics met een slotje gaan al automatisch naar de onderkant van de pagina, hoe overzichtelijk wil je het hebben? Gewoon een kwestie van zelf wat beter opletten, slotje is slotje, dat lijkt mij erg duidelijk, gewoon zelf ietsjes meer moeite willen doen en even naar links kijken voor de titel Knipoog

Chica

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 10:37

Nou, ik kan het inderdaad al niet beter dan T@nj@ omschrijven Lachen
Als een TS zelf al even een TeM stuurt richting het modteam dat hetgeen verkocht is werkt dat natuurlijk nog sneller maar goed, mocht je het tegenkomen even een klik op de uitroepteken en een mod zet er een slotje.

josie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-07 14:21

bedankt voor jullie tips.
Ik wist niet hoe dat moest en slotje e.d. , bedankt voor de uitleg.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 14:32

josie schreef:
Zo kijk ik b.v. niet naar de slotjes, .

De oplossing: Naar slotjes kijken....
Het is toch een kleine moeite als je toch naar de titel kijkt om in 1 oogopslag door te kijken naar een slotje?

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 15:00

De slotjes staan ook altijd onderaan, dus egwoon wat beter opletten, ben ik het mee eens .. Lachen

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 17:56

Ik stoor me er niet aan, de topics die op slot zijn zakken idd toch naar onderaan de pagina. Lachen

josie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-07 20:14

Er komt nog bij dat als je een zoekopdracht geeft, je niet kunt zien, althans ik niet, of er een slotje op zit, dan moet je dus wel alles bij langs lopen en dat vind ik niet handig en kost veel tijd.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 22:09

Tja, als alles je dan op een gouden bordje aangereikt moet worden zodat je zelf niet eens meer op hoeft te letten en niets meer hoeft te doen........ik geloof niet dat Bokt daarin mee zou moeten gaan.

josie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-07 23:33

Dat hoeft ook niet, ik geef alleen maar aan dat het best wel anders zou kunnen en dat zoals het nu is niet de handigste manier is.
Zo zouden de slotjes ook geheel naar achteren geplaatst kunnen worden, zodat de emnsen die het leuk vinden om naar verkochte dieren te kijken dat nog kunnen doen en de mensen die op zoek zijn naar een dier niet '50' pagina's bij langs hoeven, waarvan maar de 'helft' gevuld met zinvolle advertenties.

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 07:20

josie schreef:
Er komt nog bij dat als je een zoekopdracht geeft, je niet kunt zien, althans ik niet, of er een slotje op zit, dan moet je dus wel alles bij langs lopen en dat vind ik niet handig en kost veel tijd.

Een paard zoeken kost nu eenmaal tijd.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 08:27

berichten die nav de zoekfunctie omhoog komen tonen, als ze die hebben, ook gewoon een slotje? Alleen dan staan ze niet onderaan, dat dan niet.
Daarbij staan gesloten topics onderaan de pagina, en schuiven gewoon mee, dus als een topic vandaag gesloten is staat het zaterdag op pag 6 ofzo