Wie ergert zich nog meer aan dit?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Wat vind jij, mee eens?

Ja, mee eens
104 (75%)
Nee, niet mee eens
34 (24%)

Totaal aantal stemmen: 138

Dniekje

Wie ergert zich nog meer aan dit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-07 20:58

Hai!

Ik erger me toch eens ergens aan, en het gaat dan wel om dit:

De bekendere en oudere bokkers krijgen meer reacties op topics.
Ik bedoel dan maar bijvoorbeeld: Iemand bij horses at work die wat bekender is heeft 10 pagina's en ik bijv. 2 berichten! Bloos
Ik vind dit best wel irritant; ik wil ook wel graag weten wat iedereen er van vind, iedereen moet toch gewoon tips krijgen e.d?
Want als je graag wat wilt weten ofzo, hoe de ander denkt over je rijtechnischheid kan iedereen die het weet en wil toch gewoon reactie krijgen? al ben je jong/oud of nieuw hier, je kunt toch ook handige tips nodig hebben?

Liedje

Re: Wie ergert zich nog meer aan dit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 21:00

Ja, maar blijkbaar is het niet interessant genoeg... Vaak worden de topics ook over de Huiskamers gespamd en dan krijg je ook veel reacties Knipoog

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 21:01

als je nu flink trekt, en lange sporen aantrekt, en in je titel zegt dat je Z rijdt, dan wordt je topic zo 10 pagina's lang *LOL*

_Caitje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 21:02

Heey

Ik vind het ook best wel irritant, maarja wat doe je eraan je kan mensen niet gaan dwingen.

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 21:02

haha, ja da's idd waar @crossmonster!. Of zet in je titel dat je paard 2,5 is en voor de 10e keer onder het zadel. Gegarandeerd overweldigend succes!!

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 21:04

crossmonster schreef:
als je nu flink trekt, en lange sporen aantrekt, en in je titel zegt dat je Z rijdt, dan wordt je topic zo 10 pagina's lang *LOL*

Idd, denk dat je dan de 20 wel haalt hoor Tong uitsteken

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 21:04

Ja dat viel mij inderdaad ook al op. Ja
Vind het soms best jammer...
Een aanpakkende titel (zie post CM Haha!) kan nog wel is helpen.

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 21:14

Topics van BBers zal ik niet sneller bekijken dat topics van mensen die, net zoals ik, hier niet zo lang zitten. Sowieso heb ik een maling aan een zogenaamde status op een internetforum, maar goed, als je er last van hebt, kun je natuurlijk ook gewoon een BB worden Tong uitsteken

magli

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 21:17

crossmonster schreef:

Dat is juist zo zielig. Dan zijn er duizenden (lichtelijk overdreven) bokkers die hetzelfde zeggen maar als er dan bokkers zijn die mss een paar goede tips vragen, dan zijn er mss 2 bokkers die reageren (bij wijze van spreken). Ik vind het ook irritant.

mariska1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 21:17

Beter 2 goede tips, dan 100 negatieve berichten Knipoog

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 21:18

haha ik heb toevallig net hier een topic over geopent in de huiskamer haha ..
waar ik overgens nu al weer reacties over krijg .. dat het gezeik eens moet stoppen ..en dat je bij jezelf moet beginnen Boos! wat ik dus echt stomme antwoorden vind je moet er met ze alle wat aan doen ..

lees het maar eens staat op pagina 2 .. Haha!
edit: hier is de link is makkelijker:P
viewtopic.php?f=34&t=758256

magli

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 21:42

mariska1989 schreef:
Beter 2 goede tips, dan 100 negatieve berichten Knipoog

Ja, oke, is wel juist Haha!, maar je begrijpt wel wat ik bedoel.

Michel123

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 07:57

crossmonster schreef:

Haha, precies, slofteugel eraan, en er dan wel bij zeggen dat je al die hulpmiddelen ook flink gebruikt. Dan krijg je zeker veel reacties.
Of je er ook wat aan hebt ........

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 09:44

Dat topic wat je geopend hebt is ook niet iets voor de huiskamer Clown Daardoor krijg je geen reacties... Bovendien is het het 100.000 ste topic over dat onderwerp....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 09:48

Tiessie schreef:
haha, ja da's idd waar @crossmonster!. Of zet in je titel dat je paard 2,5 is en voor de 10e keer onder het zadel. Gegarandeerd overweldigend succes!!

die is inderdaad nog meer kijkers gegarandeert!! *LOL*

en als combi tussen die 2 titel krijg je nog meer kijkers met:
2,5 Jarig paard @ M-dressuurwork!

beetje overdrijven is goed, te erg (Z-work) is weer te penny-achtig Knipoog

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 09:49

Ik ben er dus een die niet in HAW reageert... Tenzij ik iets zie staan van een 'bekende'...
Sommige bokkers zitten al vanaf 2001 op bokt, en kennen dus een aantal bokkers. Dan reageer je ook makkelijker.
Daarbij ga ik persoonlijk niet in een topic reageren wat ik niet interessant vind. Ik houd bijv niet van koudbloeden (haflingers, fjorden, tinkers etc etc)...

Don't shoot me Schijnheilig

Djaleesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 10:13

Het is ook aan ieder persoon verschillen je kan mensen niet dwingen om te posten als ze nou eenmaal niet posten tsja heb je helaas pech gehad. Dat is ieder z`n eigen keuze Knipoog

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 10:55

griebels schreef:
Ik ben er dus een die niet in HAW reageert... Tenzij ik iets zie staan van een 'bekende'...
Sommige bokkers zitten al vanaf 2001 op bokt, en kennen dus een aantal bokkers. Dan reageer je ook makkelijker.
Daarbij ga ik persoonlijk niet in een topic reageren wat ik niet interessant vind. Ik houd bijv niet van koudbloeden (haflingers, fjorden, tinkers etc etc)...

dat heb ik dus ook
als ik haflinger of fjord in de titel zie staan, dan kijk ik niet eens, sorry maar ik vind die rassen gewoon minder leuk
zet je de afstamming in de titel, dan kijk ik wel , is altijd goed om veel nakomelingen te zien van hengsten.

ik reageer vooral als ik zie dat iemand niet lekker rijdt, sja daarvoor ben je instructrice, niet dan?
of als het juist heel netjes is, ook dat mag gezegt worden.

waar ik me eerder aan erger is als mensen zeggen dat ze geen commentaar willen over een of ander Clown sja plaats dan geen foto's !

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 18:01

moa, ik reageer ook eerder bij Kelly_taco, Shanna16 en Kathleen_VW dan andere, omdat ik weet dat dit een fijn beeld is en het paarden zijn die ik leuk vind

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 18:05

crossmonster schreef:

Vergeet de slof niet!! Haha!

Ik vind het wel jammer dat ik ook geen pagina's vol krijg als ik een topic plaats, ik zou graag zinvolle tips willen krijgen in plaats van berichtjes 'wat een leuk paard' of 'leuk setje'.

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 18:08

Op HAW scan ik altijd langs de namen van degene die posten. Zie ik daar een bekende bokker of een vriendin van mij, kijk ik en reageer ik (ook niet altijd).

Ik heb geen tijd om alles te bekijken en overal een reactie te plaatsen. Alleen als het me echt positief opvalt reageer ik. Aan: Wat een leuk paardje! heb je ook niet zoveel.

Zelf post ik niet op HAW, dat zal ik alleen doen als ik écht M/Z ben, van B/L ruiters hebben we er genoeg op bokt Tong uitsteken Ik plaats het alleen op een kleiner forum waar ik meer bekenden heb.

Kiim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 18:35

griebels schreef:

Ik schiet Nors opkijken Laat dat haflinger voortaan wel uit de titel Tong uitsteken.

Nee maar ik heb het zelf ook hoor alleen dan bij andere rassen.
Toch vind ik het irritant.. tips op rijfoto's zijn toch altijd wel fijn.. je plaatst ze niet voor niks

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 09:01

ik kreeg ook 8 pagina's vol en ben ong. net zo bekend als jij, dus ik ben het er niet helemaal mee eens denk ik.. Tong uitsteken Bloos
mijn topic staat in mijn onderschrift Lachen

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 09:03

Door dit soort topics heb ik al geen zin meer om te reageren in een ander 'normaal' topic van jullie.

Tempus_Fugit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 09:05

Ja ik erger me er ook wel aan. Als ik eens een topic maak, omdat ik graag tips wilde over het longeren, dan krijg ik ook heel weinig reacties hoor.
Of alleen opmerkingen van 'ziet er goed uit' 'heel mooi paard'. hmjah ook leuk om te horen, maar tips zijn ook van harte welkom.

(denk da'k ook maarin huiskamertopic ga rond neuzen)