account aanmaken voor een advertentie

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ania

account aanmaken voor een advertentie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-07 13:39

Wat ik me nou afvraag, is het wel toegestaan op bokt om een account aan te maken puur en alleen om een advertentie te plaatsen?
ik zie vooral op Commercieel veel accounts die maar een of 2 berichten hebben, puur en alleen aangemaakt om een advertentie te kunnen plaatsen.
Bokt is geen marktplaats! Ik irriteer me er een beetje aan. Veel leuke gebruikersnamen gaan ook verloren zo. ZOnde voor de mensen die wel een serieuze account aanmaken vind ik.

Kan het niet zo gemaakt worden zoals de huiskamer? Bij meer dan 50 berichten pas kunnen posten in EAV? Zo kun je ook meteen kijken met wie je te maken hebt voordat je besluit om iets bij degene te kopen.

het is maar een idee verder hoor. Het valt me gewoon op en ik stoor me er steeds meer aan eigenlijk Bloos

Emori

Re: account aanmaken voor een advertentie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 13:40

dat vroeg ik me ook af!
zag zonet nog een advertentie op commercieel inderdaad.
Bokt is inderdaad geen marktplaats

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 13:41

Volgens mij was het ook zo dat je een aantal berichten moest hebben voordat je wat op EA kon aanbieden? Of loop ik nu achter?

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 13:42

ik dacht dat hier al paal en perk aan was gesteld eigenlijk...
blijkbaar niet dus, het is inderdaad vervelend, zo kun je ook niet weten of je een betrouwbaar persoon hebt waar je zaken mee doet...
bovendien zal een ban wegens niet nakomen van de regeld van EA deze mensen niets doen...

Anseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 13:44

Hmm vond het zelf ook al vervelend.
Ik weet trouwens niet of dat al was, bij EAV pas een topic openen na zoveel nuttige posts.
Ik hoop dat er iets aan gedaan wordt, stoor me er ook aan.
Jouw idee vind ik trouwens wel een goede optie Tong uitsteken

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 13:47

Liezel1 schreef:
ik dacht dat hier al paal en perk aan was gesteld eigenlijk...
blijkbaar niet dus, het is inderdaad vervelend, zo kun je ook niet weten of je een betrouwbaar persoon hebt waar je zaken mee doet...
bovendien zal een ban wegens niet nakomen van de regeld van EA deze mensen niets doen..

Dat klopt, ze kunnen eigenlijk dan gewoon weer een nieuw acount aanmaken. Aan de ene kant snap ik het wel maar de mods kunnen toch mbv het ip-adres erachter komen welke bokker het eigenlijk is ?

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 13:48

Ja, dat kunnen ze achterhalen...
Zo zag ik gister op commercieel een advertentie van iemand waar ik never nooit iets zuo bestellen...

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 13:51

Is inderdaad misschien een goed idee hier een minimum aantal paardgerelateerde posten aan te verbinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 13:55

slimmerik schreef:
Is inderdaad misschien een goed idee hier een minimum aantal paardgerelateerde posten aan te verbinden.

Voorheen was dit ook zo.. Ik geloof dat je eerst minimaal 25 nuttige posts had geplaats moest hebben voordat je een EAV topic mocht openen Ja

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 13:58

Ik ben zelf geen mod van EA, maar zag dit in de forumregels staan:
5. Het aanbieden van advertentie mogelijkheden is op dit moment geen primair doel van Bokt.nl. Derhalve zijn deze forums voornamelijk gericht op de gebruikers van Bokt.nl. Om de forums ook daadwerkelijk te beperken tot de gebruikers van Bokt kunnen alleen mensen met meer dan 25 berichten advertenties plaatsen (voor EA-CO zijn geen 25 berichten nodig). Het plaatsen van advertenties buiten de EA forums of het plaatsen van 25 onzinnige berichten om toch een advertentie te kunnen plaatsen is niet toegestaan.

Voor commerciële ads wordt dus afgeweken van die 25posts regel.

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-07 13:59

Lavandula schreef:
slimmerik schreef:

Voorheen was dit ook zo.. Ik geloof dat je eerst minimaal 25 nuttige posts had geplaats moest hebben voordat je een EAV topic mocht openen Ja

dan denk ik dat het best slim zou zijn om dat weer terug te zetten.
ik snap wel dat bokt mensen wil lokken en hoe meer views hoe meer geld, maar het hoeft echt geen 2e marktplaats te worden.
Het is juist fijn dat je hier een "besloten" clubje hebt en dus ook engszins weet waar je aan toe bent als je iets wilt kopen bij iemand.

wil ik inderdaad iets commercieels kopen, dan ga ik wel naar marktplaats oid.

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-07 14:01

Djilan schreef:
5. Het aanbieden van advertentie mogelijkheden is op dit moment geen primair doel van Bokt.nl. Derhalve zijn deze forums voornamelijk gericht op de gebruikers van Bokt.nl. Om de forums ook daadwerkelijk te beperken tot de gebruikers van Bokt kunnen alleen mensen met meer dan 25 berichten advertenties plaatsen (voor EA-CO zijn geen 25 berichten nodig). Het plaatsen van advertenties buiten de EA forums of het plaatsen van 25 onzinnige berichten om toch een advertentie te kunnen plaatsen is niet toegestaan.

Voor commerciële ads wordt dus afgeweken van die 25posts regel
.

ja maar waarom dan? zo word het toch ontzettend drukbevolkt op bokt? ook commercieel hoort bij bokt, en dus is het alleen voor bokkers. Laat de echte bedrijven er maar voor betalen. Ik zie hier het nut er niet van in hoor.

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 14:02

hai,

en dan nog ze plaatsen 25 berichten en nog weet je niet zeker met wie je te maken hebt!

volgens mij maakt het niet uit of je nou 25 berichten plaats of niet.

toen ik toendertijd de huiskamer in wilde moest ik ook eerst wat berichten plaatsen (dat waren er volgens mij toen meer) ik heb toen van alles geopend amper gelezen en maar wat geschreven van o gaaf beesie of wat dan ook.

gr

ps misschien voor alleen plaatsen daar een gast_1938 ofzo? of is dti niet te doen dan ben je de namen ook niet kwijt waar de 1e mee begon.
Laatst bijgewerkt door verania op 17-04-07 14:03, in het totaal 1 keer bewerkt

901823

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 14:03

Ania schreef:
[...]

Kan het niet zo gemaakt worden zoals de huiskamer? Bij meer dan 50 berichten pas kunnen posten in EAV? Zo kun je ook meteen kijken met wie je te maken hebt voordat je besluit om iets bij degene te kopen. [...]

Mee eens, lijkt me een goed idee. Ik vind het zelf ook wat irritant, ik dacht er vanmorgen ook al aan, toen ik wéér zo'n adv. zag.
Laatst bijgewerkt door 901823 op 17-04-07 14:12, in het totaal 1 keer bewerkt

901823

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 14:04

Djilan schreef:

Voor commerciële ads wordt dus afgeweken van die 25posts regel.

Hmmm... jammer.

yvonnepuntnl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 14:06

LilianR schreef:
Mee eens, lijkt me een goed idee. Ik vind het zelf ook uitermate irritant, ik dacht er vanmorgen ook al aan, toen ik wéér zo'n adv. zag.

Dan kijk je daar toch niet meer. Lees je alleen de-niet commerciele advertenties. Ik zie het probleem niet.
Er wordt op Bokt een duidelijke scheiding gemaakt, waarmee voor mij al duidelijk is dat de commerciele advertenties toch wat anders zijn dan die van de echte Bokkers.

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 14:08

nina62 schreef:
LilianR schreef:
Mee eens, lijkt me een goed idee. Ik vind het zelf ook uitermate irritant, ik dacht er vanmorgen ook al aan, toen ik wéér zo'n adv. zag.

Dan kijk je daar toch niet meer. Lees je alleen de-niet commerciele advertenties. Ik zie het probleem niet.
Er wordt op Bokt een duidelijke scheiding gemaakt, waarmee voor mij al duidelijk is dat de commerciele advertenties toch wat anders zijn dan die van de echte Bokkers.

inderdaad waar maak je je druk om als je je daar al druk om kunt maken pfff.
nee laat mij ze maar gewoon blijven en ik kijk er wel eens en er staat wel eens wat bij wat ik kan gebruiken voor mij hoeft er niets veranderd te worden.

bokt ga zo door en ehm alleen die eigen berichten nog dan he verder alles oke

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 14:08

Er zijn genoeg commerciele bokkers die wel actief zijn op bokt, waarom de commerciele bokkers bestraffen die geen behoefte hebben aan dit forum?

Overigens kan ik niet zeggen dat Bokt nou zo besloten is...er valt genoeg mee te lezen door mensen die geen lid zijn.

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 14:11

Idd ik zat me vanmorgen hetzelfde te bedenken.
Iets meer reacties op Bokt is toch wat vertrouwder voor mijn gevoel. Voel het ook alsof EA op Bokt een soort advertentiesite is geworden voor een ieder van buitenaf...

901823

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 14:12

Cheveyo schreef:
Iets meer reacties op Bokt is toch wat vertrouwder voor mijn gevoel. Voel het ook alsof EA op Bokt een soort advertentiesite is geworden voor een ieder van buitenaf...

Dit bedoel ik. En ik vind het gewoon wat omgeschoft. Het is niet zozeer dat ik me er druk om maak ofzo?

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 14:13

Cheveyo schreef:

vertrouwder misschien voor je gevoel maar als iemand die hier verder niets heeft en de boel wil belazeren maken de 25 of 50 berichten die ze moeten plaatsen echt niet uit.

gr

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-07 14:16

Cassidy schreef:
Er zijn genoeg commerciele bokkers die wel actief zijn op bokt, waarom de commerciele bokkers bestraffen die geen behoefte hebben aan dit forum?

Overigens kan ik niet zeggen dat Bokt nou zo besloten is...er valt genoeg mee te lezen door mensen die geen lid zijn.

daarom had ik "besloten" ook tussen aanhalingstekens geplaatst. Knipoog

901823

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 14:16

verania schreef:
Cheveyo schreef:

vertrouwder misschien voor je gevoel maar als iemand die hier verder niets heeft en de boel wil belazeren maken de 25 of 50 berichten die ze moeten plaatsen echt niet uit.

gr

Daar heb je ook weer gelijk in. Ja

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 14:17

Ik vind het ook fijner om iets van iemand te kopen die ik wel eens zie op Bokt. Ik koop dan liever iets van Cassidy om zomaar een voorbeeld te noemen dan van iemand met 1 of 2 berichten Clown
Een leeg profiel vind ik ook niks

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 14:27

ik heb het toch ook over 'gevoel' Knipoog.