Verenigingen

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Paardenmeis1

Verenigingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-07 11:41

Persoonlijk dacht ik dat dit wel op Wiki zou passen, maar misschien is een kopje op Bokt zelf in jullie ogen beter.

Zelf heb ik altijd dat ik lang moet zoeken voordat ik het adres/telefoonnummer heb van een vereniging. Het leek mij dus handig om per Kring of per provincie een overzicht te maken van alle contactgegevens van de diverse vereniging.

Bijvoorbeeld :
RRJV St Joris (Naam van de vereniging)
Wedstrijdsecretariaat:
Mw. van Dijk
*Adres*
*Postcode + woonplaats*
*Tel. nr*
Wedstrijdterrein:
Manege Reyerbos
Kruisgwe 1-3
*Postcode* Ridderkerk

Misschien dat er dan 1 of 2 mensen per Kring/Provincie een begin kunnen maken met deze database. Een punt is wel dat deze goed up to date moet blijven.

Wat vinden jullie?

BartVB
Eigenaar

Re: Verenigingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 12:24

Goed idee alleen is de wiki hier eigenlijk niet heel geschikt voor. Je kan op de een of andere manier vrijwel alles kwijt in de wiki maar voor dit soort gegevens kan je veel betere manieren bedenken die ook veel beter in te delen en te doorzoeken zijn...

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-07 12:33

Zoals Haha! ?

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 15:41

De gouden gids? Tong uitsteken

Op het moment nog niets op Bokt iig maar het zolang op de wiki zetten lijkt me niet heel handig, vooral omdat de wiki eigenlijk om heel andere informatie gaat. Die adresgegevens zijn zeker interessant maar niet handig in de wiki.

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 23:04

Deze gegevens staan toch ook gewoon op de site van de KNHS? En op regiosites zelf, welke na te vinden zijn op de site van de KNHS.

901823

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 09:32

_Veronique_ schreef:
Deze gegevens staan toch ook gewoon op de site van de KNHS? En op regiosites zelf, welke na te vinden zijn op de site van de KNHS.

Inderdaad Knipoog

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-07 10:13

Daar zijn ze écht niet altijd up-to-date. Ik heb vaak tel.nrs gevonden die van iemand waren die al jaaaaren het bestuur niet meer doet.

Plus dat je soms echt veel moet zoeken voordat je een goed adres/telefoonnummer hebt!

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-07 19:36

Ja, ik weet dat het een oud topic is.. maar toch vroeg ik me af of iemand ( .. bart (?) Schijnheilig ) al heeft nagedacht over een bestand waar alle verenigingen te vinden zijn.

Mijn idee is om dan ook mensen een stukje te kunnen laten schrijven over een vereniging. Dus of het fijn rijden is of niet, met eventueel beoordeling.

Misschien pas het (technisch of in ander opzicht) niet op bokt.. dan wil ik proberen om er een site a la startlijsten over op te zetten. In dat geval is misschien een samenwerking met Bokt handig ...?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 21:12

as mensen gaan beoordelen, krijg je meningen, en de wiki moet op feiten berusten. lijkt me dus geen optie

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-07 22:39

Nee maar zoals Bart al eerder in het topic zei lijkt de wiki hem ook niet geschikt. Maar misschien wel ergens anders op bokt Lachen ?

Esperanza
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 23:11

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-07 12:30

Het adres van mijn eigen vereniging klopt al niet eens Clown

Esperanza
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 09:03

Nou, die van de mijne wel en mijn oude van toen ik nog in Groningen woonde ook. Het gekke is alleen dat het adres van de RV staat op het adres van de gene die het wedstrijdsecretariaat doet. Dat wijzigt natuurlijk wel zo af en toe. Een lijst van adressen van de RV's zelf (waar de bak is) wijzigt bijna nooit...

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 09:07

een soort startlijsten.nl op bokt zou makkelijk zijn,
mits hij meer up to date is als startlijsten.nl zelf.
daar ontbreken nog al eens wat wedstrijden.

maar ja gezien de tijd die iemand erin moet steken om alle wedstrijden aan te halen, is dat gewoonweg niet haalbaar

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 10:57

een lijst met verenigingen (maar dan alleen informatief, geen beoordeling) lijkt me in principe interessant, maar vergt al veel onderhoud.

een startlijsten alternatief is bijzonder bewerkelijk en voor zover mij bekend ook zeker niet de bedoeling.

Esperanza
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 14:00

Maar adressen van verenigingen zelf veranderen toch niet veel? En dan dus niet de adresssen van de personen die de secretariaten beheren?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 14:01

wat is volgens jou het adres van een vereniging? Voor mij is dat de wedstrijdlocatie en die van de secretaris.

Esperanza
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 14:05

Nou, die veranderen dus wel vaak, adressen van de secretarissen.

De wedstrijdlocatie (vaak binnenbak) die natuurlijk niet. Zo'n lijst is wel te doen, maar dan heb je dus niet de adressen waar je een coupon heen kan sturen, maar dat moet je ook via startlijsten blijven doen lijkt me.

Een lijst van de verenigingen met de adressen van de binnenbakken/maneges is dus wel te doen omdat die niet vaak wijzigen.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 14:13

Ik vraag me alleen af wat dat dan toevoegt. Ik zie er weinig nut in, op het moment dat je al adressen van secretariaten e.d. moet opzoeken heb je ook de locatie al wel gevonden.

We zijn overigens bij de sgw-ers bezig met een actie om de GPS coordinaten te verzamelen, daar zou ik dan eerder iets in zien. Die kun je dan toevoegen aan nuttige plaatsen bij je TomTom *LOL*

Esperanza
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 16:54

Lielle schreef:
Ik vraag me alleen af wat dat dan toevoegt. Ik zie er weinig nut in, op het moment dat je al adressen van secretariaten e.d. moet opzoeken heb je ook de locatie al wel gevonden.

Dat kon ik dan ook niet meer bedenken Clown Maar goed, misschien zie ik wat oover het hoofd Haha!