@work topics met alleen een filmpje

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Marijkjuh

@work topics met alleen een filmpje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-07 14:46

Hoi
Ben ik nou de enige die zich dood ergert aan mensen die een @work topic plaatsen en vervolgens een link naar een filmpje erin hebben staan.
Mijn computer kan uberhaupt geen filmpjes aan en dan denk je leuke foto's te zien en dan krijg je zoiets.
Groetjes Marijke

none

Re: @work topics met alleen een filmpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 14:56

Een filmpje is toch ook @ work?
Ik heb zelf ook niet zoveel met zulke topics hoor, maar om nu te zeggen dat ik me er dood aan erger. Dat jij die filmpjes niet kunt zien is natuurlijk jammer, maar daar kan niet iedereen die een topic met een filmpje wil openen rekening mee houden.

Je hebt ook wel topics waarin bijvoorbeeld maar één foto staat, daar zou ik mee eerder dood aan kunnen ergeren. Over één foto kan je weinig zeggen. Er wordt al zo vaak gezegd dat het gaat om een moment op name, dan spreek je helemaal over een momentopname als je maar één foto te zien hebt. Hier kan je dan ook weinig commentaar op geven. Maar een filmpje geeft toch een redelijk beeld, dus is wel degelijk @ work. Ik vind het zelf geen probleem.
Maar misschien dat er dan in de titel moet komen te staan of het over een foto of filmpje of combinatie gaat? Dan hoeven degene die geen filmpjes kunnen zien het topic al niet te openen. Al zie ik het zelf niet echt als een groot probleem Bloos , zo'n moeite is het openen nu ook weer niet toch?

Wat ik overigens wel vind is dat er een min. aantal foto's mag komen. Bijvoorbeeld min 3 foto's.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 15:07

Tja, dat probleem heb ik dus ook.
Als ik zit te snuffelen op HAW of ITP en ik zie alleen een filmpje,
moet ik maar afgaan op de reacties van anderen om te kijken of het correct is.
Erg lastig, zeker als submoderator zijnde.

Maar goed, ik weet niet wat er tegen te doen is.

Inderdaad, één foto is ook erg lastig.
Zeker omdat HAW is om commentaar/tips te krijgen.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 15:09

ik kijk nooit naar de filmpjes
duurt me te lang

zie dan liever nog stills uit filmpjes

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 15:12

Ik snap het probleem niet zo, als je geen filmpjes wilt/kan zien, dan open je ze toch niet?
Op alleen de titel klik ik zoveel topics open, die me achteraf niet interesseren. Als je je daar al dood aan ergert?
Op mijn werk kan ik ook geen filmpjes openen, dus dan laat ik dat even doen ( of ik bookmark ze voor thuis ).
Ik vind het wel handig als mensen in de titel er even bij zetten dat het om een filmpje gaat. Dan weet je tenminste wat je er aan hebt ( heeft zelf nu ook een HAW met een filmpje uitstaan Knipoog, maar wel getagged in de titel Knipoog )
Ik zie bij HAW trouwens liever een filmpje, daar kan je toch een beter beeld krijgen dan van foto's. Dat zijn maar momentopnames, bij een filmpje krijg je een veel betere indruk.

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 15:23

Tsja ik kan ze thuis niet zien, dus dan vind ik het wel een beetje irritant als er alleen maar een filmpje is. Maar op school kijk ik ze wel, je kan dan tenminste echt goed zien hoe iemand aan het rijden is. Dan is het niet meer een moment opname!

Alocasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 15:24

Ik vind van die fotofilmpjes irritanter! Kun je toch net zo goed alle foto's plaatsen.

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 15:26

Inderdaad, van die foto's achter elkaar geplakt zijn veel vervelender. Dat kost veel meer om binnen te halen en dan zie je nog niet veel. Dat heeft geen enkele meerwaarde boven losse foto's.

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 15:34

Ja, ik kan me er ook aan ergeren. Ik zie veel liever foto's en dan nog een filmpje erbij, maar niet alleen filmpjes.
Als ik thuis zit vind ik het niet erg want dan kan ik de filmpjes gewoon zien, maar als ik op m'n werk zit valt internet er nogal eens uit en kan ik ze dus niet bekijken..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 16:34

Ik snap de ergernissen totaal niet.

Bij een filmpje kan je juist veel beter zien hoe het rijden gaat en veel beter rijtechnische tips geven- bij een foto roept men heel vaak 'momentopname hoor zo'n foto' oid, bij een filmpje zie je of iets herhaaldelijk voorkomt of niet, en in welke situatie de ruiter een bepaalde 'verkeerde' houding aanneemt oid, bijvoorbeeld.

HAW is toch bedoeld om het rijden te laten zien, en eigenlijk ook om rijtechnische tipste ontvangen? Een goed filmpje zegt meestal meer 5 foto's in een topic.

Als je geen filmpjes kan bekijken op de computer is dat vervelend natuurlijk, dat begrijp ik, maar verder zie ik geen probleem in het posten van een opname van he rijden ipv wat losse momentopname's. Het geeft juist een veel beter beeld over 't algemeen genomen.

Verder vind ik 'denk je leuke foto's te zien' ook niet echt een argument. Ik hoop dat ik niet uit hoef te leggen waarom.

Blue9

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 16:36

Ik vind het ook erg irritant, vraag me niet waarom! Heb nooit zin om te kijken dan Schijnheilig.

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 16:39

Irritant vind ik het op zich niet, het is meer een teleurstelling: ik zie een aansprekende topictitel, ben benieuwd naar de foto's en krijg een linkje wat het vervolgens (op mijn computer) niet doet of een filmpje wat nog slechter van kwaliteit is dan een aantal foto's.

Het lijkt mij handig als dit aan geduid wordt met een afkorting, weet iedereen waar hij/zij aan toe is bij het openen van een topic.

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 17:32

Inderdaad, of dat er even vermeld wordt dat er alleen een filmpje staat. Ja

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 22:21

Niine schreef:
Ik vind het ook erg irritant, vraag me niet waarom! Heb nooit zin om te kijken dan Schijnheilig.

Ik stiekem ook hoor, duurt me allemaal veelste lang Bloos

Maar je op HAW heb je ook topics met 1 foto beetje nutteloos. Ook als er hele slechte kwaliteit te zien is en ze dan ook nog sirieuze reacties willen.
Of ben ik de enige die me daar aan ergert?

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 22:26

Het lijkt mij ook heel handig om filmtopics een Tag mee te geven.. Ik open ze zelf ook nooit en het is idd fijn van de voren te weten of er foto's of film in staat.

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 22:30

vind ik ook nooit zo leuk..geen zin in om zo'n filmpje te kijken
Maar datzelfde heb ik als ze 15 foto's als links neerzetten,, Ook geen zin in Knipoog
Maar moet kunnen.. Alleen denk dat ze minder reacties kunnen verwachten

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 11:24

Ik ga even een HAW mod richting dit topic lokken Knipoog

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-07 11:24

Ellende schreef:

Dank je wel Lachen

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 12:43

Als ze erdan een tag bij zetten dat er alleen een flmpje staat, zou erg fijn zijn als dateen regel wordt. Net als foto's etc. bij UK&CB

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 13:36

Ellende schreef:

*Komt op de lokroep af*

Ik snap het probleem dat er bij een aantal gebruikers ligt.
Ik snap ook dat anderen juist vinden dat het geen probleem hoeft te zijn.

Om nu hier een duidelijke afspraak over te kunnen maken, zal ik het opnemen met de andere mod van HAW en de submod van HAW om zo tot een eenduidig antwoord te komen.
Wanneer we er uit zijn zal ik het jullie laten weten. Lachen

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 17:22

Ik vind het geen probleem. Bij een filmpje ga ik gewoon meteen weer weg uit het topic, op nqaar de volgende, want er zijn zpveel topics met wél gewoon leuke foto's.

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 18:00

Ik snap het probleem niet, open je het topic, en dan sluit je hem toch gewoon af.

Niet moeilijk toch Clown

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-07 19:25

Dniesjj117 schreef:
Ik vind het geen probleem. Bij een filmpje ga ik gewoon meteen weer weg uit het topic, op nqaar de volgende, want er zijn zpveel topics met wél gewoon leuke foto's.

Ik vind het gewoon een teleurstelling, ik klik namelijk alleen een topic aan als de titel me aanspreekt of als het voor mij een bekende bokker is, als je dan alleen een filmpje ziet is het toch wel jammer.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 20:16

Wat ik persoonlijk zelf een beetje lastig vind, is wanneer er alleen een link staat naar MijnAlbum.nl. Neem dan de moeite om de foto's neer te zetten in het topic zelfs. Dit kom ik dus steeds vaker tegen, 5 minuten geleden nog. Ik dacht dat dit eigenlijk niet eens mocht.

JessicaD88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 20:22

Ik vind filmpjes juist wel leuk!! dan krijg je een beter beeld als vanaf foto's Haha!