Iets gekocht via bokt niet gekregen....

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Charaz

Iets gekocht via bokt niet gekregen....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-07 18:00

Ik heb 15 maart betaald en nog niets ontvangen, moderator inschakelen zou je zeggen, maar de verkoper is sinds 21 maart niet meer op bokt geweest en leest mijn pb niet.

Ook andere mensen die iets van haar hebben gekocht hebben nog niets ontvangen terwijl het toch een vrij bekende bokker was. Op msn is ze 1x online geweest en sindsdien sta ik volgens mij geblokkeerd.

Anoniem

Re: Iets gekocht via bokt niet gekregen....

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 18:01

heb je haar telefoonnummer of adres oid niet? anders zou ik toch een mod pb-en

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-07 18:02

Zoals ik al zei, ze komt niet meer op bokt dus een moderator kan weinig uithalen. Ik heb geen telefoonnummer of adres, wel een naam en woonplaats.

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 18:03

Kan je dat het nummer niet opzoeken in een telefoonboek ofzo?

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-07 18:04

Er zijn er meerdere met die achternaam in die woonplaats dus ik ben bang dat het gewoon allemaal afbellen wordt, als ze al geen geheim nummer heeft. Kan je via ip-adres eigenlijk adresgegevens achter halen?

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 18:06

Op kopersbelangen.nl kunnen ze je vast wel helpen. Daar kunnen ze met het Ip-adres vanalles achterhalen. Ook het bankrekeningnummer wil wel eens helpen.
Ik zou zeker een kijkje nemen! Succes ermee Lachen

Blue9

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 18:07

Het zijn pas 6 dagen, even geduld zo ik zeggen! Ik weet het is laat, maar wegens omstandigheden kan ze mss niet on komen!

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 18:08

Charos schreef:
Ik heb 15 maart betaald en nog niets ontvangen, moderator inschakelen zou je zeggen, maar de verkoper is sinds 21 maart niet meer op bokt geweest en leest mijn pb niet.

Ook andere mensen die iets van haar hebben gekocht hebben nog niets ontvangen terwijl het toch een vrij bekende bokker was. Op msn is ze 1x online geweest en sindsdien sta ik volgens mij geblokkeerd.

En toch zou ik (ook) een moderator inschakelen. Misschien kunnen ze toch nog wat doen Lachen
Succes ermee in ieder geval!

Riss

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 18:09

Niine schreef:
Het zijn pas 6 dagen, even geduld zo ik zeggen! Ik weet het is laat, maar wegens omstandigheden kan ze mss niet on komen!

Ja, het is dan misschien ook wel slim voor als je voor de volgende keer iets koopt over bokt, dat je dan de adresgegevens of in ieder geval het telefoonnummer vraagt.

passie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 18:54

Niine schreef:

6 dagen hoe kom je daar bij?? Volgens mij is het toch langer hoor.

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 20:11

Tellen is af en toe best lastig hoor! Knipoog

Maar bij mijn weten zijn het ook geen 6 dagen,maar al wel een stuk meer aangezien we op 9april al leven! Knipoog

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 20:14

6 dagen Nagelbijten / Gniffelen

Hmm misschien is dit wel een lesje dat je de volgende keer wel adres e.d vraagt?
Ik zou er ook maar een moderator bij roepen hoor!
Hopelijk krijg je het snel!

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-07 08:05

Niine schreef:

6 dagen?? Ik heb 15 maart betaald en het is nu 10 april!

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 08:14

Even voor je eigen zekerheid, welke datum is het geld ook van jouw rekening afgeschreven (is het ook niet terug geboekt per ongeluk)? Heeft de ander postbank, want dan kunnen transacties ook nog wel eens een paar dagen langer duren.

Niet iedereen beheert dagelijks zijn financiën, dus dat neemt ook weer wat tijd in. Niet iedereen heeft ook alle tijd om overdag op de krappe tijden dat het postkantoor open is dingen te brengen om te versturen.

Beste optie lijkt me een mod inlichten, dan kunnen ze het in ieder geval in de gaten houden en mochten er meer klachten zijn over diegene weten ze dat ook gelijk.

Probeer daarnaast eens diegene te bereiken via pb nogmaals en evt. via mail (vraag of je een berichtje mag sturen met het adres van een vriendin als je denkt dat je eigen geblokkeerd wordt.

Succes.

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 10:39

Citaat:
Niet iedereen beheert dagelijks zijn financiën, dus dat neemt ook weer wat tijd in. Niet iedereen heeft ook alle tijd om overdag op de krappe tijden dat het postkantoor open is dingen te brengen om te versturen.
Zet het dan ook niet te koop?! Je weet van te voren dat als je spullen te koop aanbiedt deze, meteen nadat de betaling binnen is, opgestuurd horen te worden. Dan maakt degene er maar tijd voor. Of geeft aan wanneer ze het naar het postkantoor kan brengen i.v.m. werktijden. Mocht er iets onvoorziens tussen zijn gekomen, is het een kleine moeite om een pb te sturen met uitleg.

Ik zou het melden bij een moderator, straks zijn er meer mensen de dupe van haar laksheid.

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 10:44

Misschien kun je ons zeggen wie het is? Of in ieder geval een moderator raadplegen, als je geblokt bent kun je niet zien of ze online staat hier toch? dus misschien is ze er wel..

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-07 10:50

Ik ga een moderator inlichten, haar naam bekend maken mag helaas niet op bokt.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 11:28

Ann schreef:
Citaat:
Zet het dan ook niet te koop?! Je weet van te voren dat als je spullen te koop aanbiedt deze, meteen nadat de betaling binnen is, opgestuurd horen te worden. Dan maakt degene er maar tijd voor. Of geeft aan wanneer ze het naar het postkantoor kan brengen i.v.m. werktijden. Mocht er iets onvoorziens tussen zijn gekomen, is het een kleine moeite om een pb te sturen met uitleg.

Ik zou het melden bij een moderator, straks zijn er meer mensen de dupe van haar laksheid.

Neemt niet weg dat het niet netjes is iemand te laten wachten daarop, maar ach.. Je kunt niet in de ander zijn prive-situatie kijken..

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 12:38

zou het id gaan melden op kopersbelangen...

Harvest_Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 15:41

Toch eventjes melden bij een mod hoor !
Zij kunnen (als het om bokt gaat) veel meer berijken dan jij, en kunnen hier anders nog een topic openen of meer mensen slechte ervaringen met haar gehad hebben.
Succes ! Lachen

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 16:03

Ik ben toch wel benieuwd iig hoe dit gaat aflopen! Vind het altijd zo vervelend om die verhalen te lezen, hoop echt dat het mij nooit overkomt!

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 16:08

Ik wordt hier ook altijd een beetje schrikkerig van. Op marktplaats kan ik het nog wel verwachten maar op bokt verwacht ik het niet zo snel. Raar dat ze je ook geblokt heeft enz. Ben benieuwd hoe het afloopt. Heb je voor veel geld spullen gekocht?

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-07 16:08

Het totaal bedrag was 31,20 dus niet heel veel, maar toch teveel om zomaar in de put te gooien.

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 19:20

Charos schreef:
Het totaal bedrag was 31,20 dus niet heel veel, maar toch teveel om zomaar in de put te gooien.

Het maakt niet uit om hoeveel geld het gaat, je hebt dit niet zomaar op je bankrekening gekregen en je geeft toch een mede bokker ook geen 31,20 voor zomaar?

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 19:48

Ook als mensen niet op Bokt komen moet je dit soort zaken eerst via de mods regelen Charos. Neem even contact op met één van de mods van EA, die kunnen je verder helpen. Je kunt aan hen doorgeven wie het is, en wie er nog meer gedupeerd zijn.