Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Charos schreef:Ik heb 15 maart betaald en nog niets ontvangen, moderator inschakelen zou je zeggen, maar de verkoper is sinds 21 maart niet meer op bokt geweest en leest mijn pb niet.
Ook andere mensen die iets van haar hebben gekocht hebben nog niets ontvangen terwijl het toch een vrij bekende bokker was. Op msn is ze 1x online geweest en sindsdien sta ik volgens mij geblokkeerd.
Niine schreef:Het zijn pas 6 dagen, even geduld zo ik zeggen! Ik weet het is laat, maar wegens omstandigheden kan ze mss niet on komen!
Niine schreef:Het zijn pas 6 dagen, even geduld zo ik zeggen! Ik weet het is laat, maar wegens omstandigheden kan ze mss niet on komen!
Zet het dan ook niet te koop?! Je weet van te voren dat als je spullen te koop aanbiedt deze, meteen nadat de betaling binnen is, opgestuurd horen te worden. Dan maakt degene er maar tijd voor. Of geeft aan wanneer ze het naar het postkantoor kan brengen i.v.m. werktijden. Mocht er iets onvoorziens tussen zijn gekomen, is het een kleine moeite om een pb te sturen met uitleg.Citaat:Niet iedereen beheert dagelijks zijn financiën, dus dat neemt ook weer wat tijd in. Niet iedereen heeft ook alle tijd om overdag op de krappe tijden dat het postkantoor open is dingen te brengen om te versturen.
Ann schreef:Zet het dan ook niet te koop?! Je weet van te voren dat als je spullen te koop aanbiedt deze, meteen nadat de betaling binnen is, opgestuurd horen te worden. Dan maakt degene er maar tijd voor. Of geeft aan wanneer ze het naar het postkantoor kan brengen i.v.m. werktijden. Mocht er iets onvoorziens tussen zijn gekomen, is het een kleine moeite om een pb te sturen met uitleg.Citaat:Niet iedereen beheert dagelijks zijn financiën, dus dat neemt ook weer wat tijd in. Niet iedereen heeft ook alle tijd om overdag op de krappe tijden dat het postkantoor open is dingen te brengen om te versturen.
Ik zou het melden bij een moderator, straks zijn er meer mensen de dupe van haar laksheid.
Charos schreef:Het totaal bedrag was 31,20 dus niet heel veel, maar toch teveel om zomaar in de put te gooien.