wachtwoord vergeten, kan niet meer inloggen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

annebento

wachtwoord vergeten, kan niet meer inloggen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-07 18:43

mijn computer is gecrasht, en daarop stond ik altijd automatisch aangemeld op bokt. nu probeer ik dus via andere computer in te loggen maar mn wachtwoord is onjuist, en ik weet dus niet meer wat het dan wel moet wezen.

nu heb ik al meerdere malen afgelopen week geklikt op wachtwoord vergeten, zodat ik een mail zou krijgen met wachtwoord, maar die krijg ik niet, ook niet in mijn ongewenste mail.

ik zou graag gewoon weer op mijn eigen account bokken (anne_bento), heb deze account dus echt alleen even aangemaakt zodat een mod er even naar kan kijken en ik weer lekker kan bokken..

gr, anne

Samir

Re: wachtwoord vergeten, kan niet meer inloggen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 18:45

Misschien even een mod PBen dan ipv een topic? Lachen

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 20:18

In feite zou er een email gestuurd moeten zijn, dat hoort gewoon goed te gaan. Dus ik heb even gekeken: Het emailadres van dit account is anders dan het emailadres van je andere account. En wellicht heb je dus je andere (waarschijnlijk oudere?) emailadres niet gecheckt? (email adressen hier niet neer gezet wegens privacy. Als je wilt weten welk adres het is stuur maar even een pb)

Laat dit even in dit topic, of anders via pb, weten dat kan ik je andere account voorzien van je nieuwe email adres.

Daarbij is bokt heel makkelijk via email te bereiken (webmaster@bokt.nl) en was een nieuw account aanmaken in feite niet nodig geweest. Lachen

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 21:00

Het probleem is inmiddels via pb opgelost, anne_bento kan weer in haar eigen account. Lachen